İş yerinde evli değilim diye sürekli muhabbet benim evli olmadığıma geliyor?

Arkadaşlar dün iş yerindeki arkadaşlarla yemeğe gittik. onların hepsi evli ben 28 yaşındayım şu an da sevdiğim biri yok evli değilim. Yemeği yedik gayet güzel şekilde sonra konu bana geldi , yok mu biri neden görüşmüyorsun var var anlat , kızzz nereye kadar bekleyeceksin. İçlerinden biri telefonumu aldı dur dur mesaj gelmiştir illaki diyip şaka babında telefonumu kurcalamaya çalıştı hemen aldım tabi elinden. Ama eve gelince çok sinir oldum. orada kızamadım da bu sefer aaa ne kadar asabi kocası yok diye mi derler diye. Nedir bu toplumun hadsizliği?

İş yerinde evli değilim diye sürekli muhabbet benim evli olmadığıma geliyor?
Cevapla