1 yılUzun ilişki yaşamış biriyle hemen sevgili olunmaz. Bir süre onun kafasını toparlaması lazım. Bunun için de zaman lazım. Sonrasında olunur ama uzun bir ilişkisi olup nişanla bitmişse sonu ve nişanı atıp ayrıldılarsa o erkekten olmaz. Hele ki nişan attığı kişi başkasıyla evlendiyse ekstra bir olmaz. Çünkü geçmişte öyle birini tanıdım. Ondan öncesi ve sonrası takılmalık ilişkiler kuran biriydi. Eminim ki şu an muhatap değilsek bile bekârdır. Bekâr olması veya muhatap olmamak mesele değil. Olsak ne olmasak ne ama şu an 41 yaşında birinden de dışarıdan bakan bir göz daha ciddi ilişkiler kurup evlenmesini bekler. Yani elinde işi olmasa , düzenini oturtamamış biri olsa anlarım da öyle de değil.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılNe zaman ayrıldığına bağlı en az 6 ay geçmesi lazım üzerinden ki bence 6 ay bile çok az içimde kuşku olur rahat bir 2 sene oldu ayrılalı derse kafama takmam. Uzun süreli ilişkisi olan erkek bence tecrübelidir asıl sorun hep takılmalık ilişki yapan erkekler de bence...
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılUzun süreli ilişkiden yeni ayrıldıysa. Maksimum 3 ay. Ozaman uzak durun derim. Özellikle de Erkekler çok uzak dursun çünkü kızlar yeni ayrıldıysa, seni yarabandı olarak kullanıp, atacaktır. Yarabandı diyoruz bu tür ilişki yaşayanlara. Uzun süreli ilişkide yara alıp, ayrılıyorlar, sonra birini yarabandı olarak kullanıyorlar. Yara aldı çünkü ilişkide. Yarası geçince, acısı bitince de, yara bandını nasıl atarsın. Kanaman bitince. Erkeğide öyle atıyorlar. Haa kadınlarda da aynı durum olmaz mı olur tabi ama erkek olarak kadınlardan çok gördüm bunu. Çektirdiler bana. Allah belalarını versin.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Ne zaman ayrıldığına bakmalısın o zaman. Ya da kafasında ne zaman bitirmiş? Mesela sana o kişinin adıyla seslenmesi unutamadığı anlamına da gelebilir. Ağız alışkanlığı da. Risk almaya değer mi? Buna kendin karar ver.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Önce biraz empati yapalım; uzun bir ilişki yaşamış biriyle yeni bir ilişkiye başlamak aslında cesur bir adım olabilir. "Aklında her zaman o olur" diye düşünmek biraz endişe verici olabilir, ama gerçek şu ki, herkesin geçmişinde yaşadığı bazı hikayeler var. Belki de bu kişi, yaşadıklarından ders almış ve yeni bir sayfa açmak istiyor.
Aşk, geçmişiyle değil, geleceğe dair beklentilerle yaşanır. Tabii ki açık iletişim kurmak önemli. Geçmişine hapsolmuş biriyle gerçekte ne kadar samimi olabileceğini konuşabilirsin. Belki de bu fırsat, unutulmaz bir aşk hikayesinin başlangıcı olur. 😍 Sen böyle bir durumda ne yapmayı düşünürdün?20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Hayır yaşanmaz seni yarabandı olarak kullanır
13 Yorumla- 1 yıl
Sanmıyorum misal ben ve kız arkadaslrimin uzun ilişkileri var inan penislerini bile merak etmiyoruz artık cunki uzun iliskilerde kadınlar iliski içinde bitirir ilişkiyi. Asıl yarabandi bizim için evdeki oluyor. Herkesin kendi bakış açısı demekki
- 1 yıl
@Papatyaadası Evdekini bilemem
- 1 yıl
Bencede
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılyaşanır evet
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim 5 yıllık ilişkim bitti. Bittikten 1 ay sonra biriyle tanıştım. 10 ay sonra da evlendim. Trol gibi gelebilir ama gerçek. 5 yıllık ilişkim öyle toksikleşmişti ki onunla ayrıldığımda içimde nokta kadar bile sevgi kalmamıştı. 1 ay sonra en yakın arkadaşımın kuzeniyle tanıştım. Sanki hava güneş açtı onunla tanışınca. Çok hızlı ciddiye bindi her şey ve evlenmeye karar verdik. Şimdi 2 yıllık evliyiz. Çok da güzel bir evliliğimiz var. Yani istisnalar var yine de çok önyargılı olmamak lazım.
26 Yorumla- 1 yıl
Aaa çok iyi mutluluklar dilerim, umarım aynı sevgiyi bende bulabilirim 🌸
Cevap sahibi1 yılİnşallah bulursun. Ama dikkat et tamamen içinde bitirmediyse sıkıntı olur. Benim eski sevgilim beni hala unutamamış. İki de sevgilisi olmuş benden sonra beni unutamadığı için ayrılmış mesela. O da tehlikeli
- 1 yıl
Aaa evet çok kötü bir durum ya aslında 5 yıllık veya ayda olsa o kisinin yaşadıklarına bağlı kimisi çabuk bağlanır ve çok şey yaşar bak mesela benim hiç yıllık ilişkim olmadı max 3 ay ve ben onların gerçek yüzlerini bildiğim icn hicte hatırlamıyorum
- 1 yıl
kadın için farklı erkek için farklı bu durum zaten
Cevap sahibi1 yılİşte zaman değil gerçekten de mevzu. Kimisi o 3 ayda bile saplantı haline getirebiliyor. Benim yakın bir arkadaşım ortaokuldan beri aynı çocuğa aşık. 3 ay çıktılar. Çok uyumsuzlardı ayrıldılar. Kız unutamıyor terapiye gidiyor şimdi unutmak için. Üstelik hayatına da bir iki kişi girdi. Ama yapamadı unutamadığı için. Böyle birine de denk gelme ihtimali var. Ay çok şükür benim kocamın ilişkisi bile olmamıştı. Flört boyutunda kalmış hep. Nasıl kaçırmışlar yımırta gibi oğlanı aklım almıyorr :D :D
- 1 yıl
Kadın ilişki içinde zaten yavaş yavaş bitirir ilişki bitince zaten kadın çoktan o yas sürecini atlatmış olur ama erkek daha farklı ilişki bitince ilk baş anlayamaz sonra dank eder ve pişmanlıkları başlar.
1 yıl5 senelik çocukluk aşkı vardı benim 14 yaşların da 19 yaşımda ben bitirdim ve ağır oldu benim için 7.5 senedir kendime yeni geliyorum ve 2 sene daha bir ilişki düşünmüyorum tamamen atlatınca ve kafamdan silince birini onun yerini doldurmak unuttursun vs diye değil de gerçekten sevebilecek olunca düşünebilirim bir birliktelik
Bunun haricin de yeni ilişkisi bitmiş kişilerden korkun ah almamak ve birini yaralamamak için herkesten uzak durdum03 Yorumla- 1 yıl
Örnek sensin işte maalesef herkesin korkusu bu
- 1 yıl
Ben bilinçli birini kullanmamak amaçlı bu seçimi yaptım lakin hocam başkasını düşünmeden kullanacak kişilerden uzak etsin kader
- 1 yıl
Kalbini karartma hocam iki cins içinde samanlıkta iğne aramak gibi şu an kendini eşine saklayan birini bulmak illa çıkar karşınıza doğru birisi
1 yılZor birisiyim kolay güvenen eden biri değilim herşeyin ilki olmak tabikide güzel bir şey ama zor böyle birine denk gelmek
Uzun süreli ilişki yaşamış biriyle çıkmanı tavsiye etmem hemen yeni ayrılmış ise zor
belki unutmamıştır hala içinde sevgi aşk vardir
Belki seni yara bandı olarak kullancaktir bilemessin10 YorumlaKısa ilişkileriyle hayatını daldan dala konan kuş misali geçiren insanlarla birliktelik kurmak daha mantıksız olur.
Uzun ilişkiden çıkmış insanlar için şunu söyleyebilirim ; bir süre kendini dinleme fırsatı bulmuş, ruhunu dinlendirmiş ve yaşananlardan nasibini ve dersini almış daha deneyimli daha özgür ruhlu olacakları için ve kalbi de temiz ise daha güzel ilişki kurulabilir.
Ancak henüz yeni bitirmiş olanlardan uzak durmakta fayda vardır.00 YorumlaBu kişinin bu uzun ilişkisinin üzerinden ne kadar zaman geçmiş ona bağlı 1 yılı aşmışsa o uzun ilişkinin üzerinden, neden o kişi ile ilişkiye başlayamayasın? Sürekli kısa ilişkileri olan kişiden daha iyide olabilir demek ki ilişkisi için çabalayan biri.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYaşanır. Ama o kişiyi unutup unutmadığına bakmak gerekiyor. Mesela ben 4 yıllık bir ilişkiden çıktıktan kısa sür sonra yeni birisiyle konuşmaya başlamıştım. Kötü şeyler yaşadığım için o kişi hakkında kalbimde hiçbir şey kalmamıştı. Bu herkeste farklılık gösterir. Uzun ilişkinin unutulması zor olur derler ama bu o kişinin ne yaşadığına bağlıdır.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAsla öyle bir şey olmuyor. Misal be 21 yıllık evliyim evlilik icwrisinde bitmiş bir ilişkim var. Bir insana güven bitmisse o insan kalptende beyindende çıkar. Sonra başka aşklar başka hayatlar kurarsın. Yani yanında olsa bile buyuzden neyini düşündüğünü saniyorsunki zaten uzun ilişkiler hasayan kisisler birbirlerinin cinsel organını bile görmek istemiyor artık. Neyini dusunceksin yaşamış görmüş tüketmiş oluyorsun olursa maddi ve çocuk resmi mal iliskisi oluyor.
03 Yorumla- 1 yıl
biraz sert olmadı mı?
Cevap sahibi1 yıl@forrestman özür valla biraz olmuş
- 1 yıl
Rica ederim. Aslında üzücü olan bir çok evlilik böyle gidiyor olması, biraz da ilişikilerin çabuk tükenir oluşu bence sanki bunun sebebi de evlilikler de aslında eşimizim ruh eşimiz olup olmamasına birçoğumuz bakmıyor. Aslında belki değişir diyoruz ya da göremedik diyoruz. En zoru da boşanmanın evlenmek den çok daha zor olması. İnsanın sevmediği biriyle devam etmesi gerçekten çok zor mevlam kolaylık versin diyorum
Ayrılıktan kısa bir süre sonra denemek sağlıklı olmayabilir. Uzun bir süre geçmişse yaşanır çünkü karşında neyi istediğini ya da istemediğini bilen net bir insan olacaktır.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılBenim 3 yıl süren hâlâ toksik bir şekilde konuştuğum bir ilişkim var. . Kendim gibi uzun ilişki yaşamış insan isterim tabi tek ben olsam mutlu olurum. Sorun etmem çünkü herkesin hayatında oluyor sevmek, aldatılmak.
00 Yorumla
1 yılBen düşüncelerine katılıyor olsamda birde şöyle düşünüyorum bir kişi ile 5 yıl geçirmiş birimi yoksa her yıl 1 kişi ile olmuş toplam 5 kişi ile sevgili olmuş biriimi😅
02 Yorumla- 1 yıl
5 kişi ile birlikte sevgili olana ne olmuş? İnsan birinde yanlışı gördüm mu bir daha doğru insanı arayamaz mi kimseye güvenemez mi birini tanımadan nasıl doğru insanı bulabilir sen doğru insanı arayanı suçlama her çıktığı kişiyle yatak muhabbeti yapana aynı anda 10 kişiyle flotlesene kız
- 1 yıl
Ben yargılanıyor muyum acaba?
Evet başlama bir süre. Uzun ilişkiden iki kez çıkmış biri olarak söylüyorum (ikisi de 3 yıl sürdü hatta en son nişanlandım bile) akıl uzun bir süre eskisinde kalıyor. Mümkünse zaman ver biraz bile olsa unutsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Pek sanmam ama eğer uzun süre dir ayrıldılar ise olabilir yani bir ay 3 ay değil bi 8 ay 10 ay gibi işte o zaman olabilir
Çünkü hiç bir erkek cinsellik ya da sevdiği arzuladığı kadını unutmaz 😅😅 buda bir gerçek 🥲
00 YorumlaBenim bütün ilişkilerim nispeten uzun ve ciddiydi hiç birinde de arkama dönüp bakmadım korkun biraz yersiz geldi
014 Yorumla- 1 yıl
Sevmemişsn demk
- 1 yıl
Ay valla ben istemem ne olursa olsn her zaman yaşanmislk gelir akla
- 1 yıl
Saçma ben gtümu vermedim diye zaten yurumedi az mantıklı ol ya da çok sevgi göstermişte olabilirm
- 1 yıl
Bu hazır olunca yapilack bir şey değil kocam olmadan niye müsaade edeyim?
- 1 yıl
Yok saygi duyan erkrk yok çok namusu biliyor sanki bilseler elalemin kızlarını yatağa mi atarlar yiyorsa bacilarini başka erkekle yatağa soksunlar bklm nasılmış
- 1 yıl
Yahu kadın ne kadar gelmek isterse istesin yapmak zorunda mısın? Yapma istemiyorum diye günah de zina de gelecekteki eşime şanssızlık olur de yok ckünüze sahip çıkamıyorszn ki seni koca diye asla almam mesela
- 1 yıl
Senin gibiler benden uzak rica ediyorum
1 yıliliskiyi kafada bitirmis unutmus birisiyle olur da simdi sen 5 senelik iliskisi 1 ay once bitmis kisiyle hayatta ilişki yasayamazsin
03 Yorumla- 1 yıl
Yok asla olmaz
- 1 yıl
4 ay once biten 1 senelik iliskide bile hisler 4 ayda bitse de tam olarak unutma olmuyo. zor bi durum
- 1 yıl
O yüzden nooooo
Uzun ilişkilerin hemen sonraları tehlike arz ediyor genelde.
Ama sen nerden bileceksin ki herif kafayı kırdığı dönemde mi, toparladığı dönemde mi 🤷🏻♂️
00 YorumlaSize oturup senden önce uzun bir ilişkim vardi cok mutluduk sonra ayrıldık felan mı diyecek o arkadaş..
03 Yorumla- 1 yıl
Ben nerden biliyim biri ile tanışırsam sorarim
- 1 yıl
Oda artık onun insafına kalmış
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Eğer geçmişi tamamen unuttuysa yaşanabilir ama hala geçmişte takılı kalmış birisiyse seni hem kullanır hem yıpratır
011 Yorumla- 1 yıl
Güven vermiyo illa hatirlar
- 1 yıl
Ben öyle biri ile tanışmadım ki genel sordum öyle
- 1 yıl
Aynen bu yüzden tipi düzgün ama içi bomboş ne insanları red ettim ilk görüşmede notunu verip s. ktr ettim
- 1 yıl
Ama tipi kötü birini de sevmiştim tuhaf ya da ben tuhafim ilk görüşmede elektrik alamadiğim halde zamanla güvendim şans verdim ama yanılgı sadece artık daha dikkatliyim
- 1 yıl
Küp şeker bnada taktik versene annem bn ayırt edemiyorum artık hepsi profesyonel ylnci
- 1 yıl
Kendini belli ediyorlar zaten sen sadece iç sesini dinle için ısınmazsa uzaklaş ondan sana fayda gelmez zarar gelir bela gelir gözünü dört aç o yüzden çoğu kurnaz takılır sevgi sözcükleri ve ciddi adımlar atmaktan bahsediyorsa ilk görüşmede daha iyi tanımadan kaç ordan çünkü emin ol niyeti ciddi değildir veya temas etmeye çalışıyorsa hemen düzgün karakterli adamlar önce seni tanımaya çalışır senden izin istemeden sana yanlışlıkla bile dokunmaz
- 1 yıl
Ve biliyo mjsn tam dediğin gibi oluyo ilk mesalarda hemen evlilik vaatleri heeemmmeeen , bende şaşırıyorum meğersem başka amaçlar için tabi , temas etmesine izin vermem çünkü yan yana gelmiyorm kolay kolay
- 1 yıl
Karşıma ne yakışıklılar da çıktı tipsizlerin yanında hepsi aynı halt emin ol. Çirkini sadık kalır sever dersin ama o da güzelliğinin peşindedir seni seviyor gibi davranır amacına ulaşmak için dil döker baya ayağına dahi kapanır aman ne olur ayrılma bırakma beni seni çok seviyorum sensiz nasıl yaşarım der ama göz boyama hepsi sen hele o yatağa bir gir umrumda olur musun bir düşün birkaç defa yatar seninle sonra azalır sevgi sözcükleri en sonunda ortadan kalkar hepsi soğumuştur senden cirkinlesir kabalasir o tanıdığın insan değildir artık hani çok seviyordu der afallar kalırsın seni incitmek umrunda olmaz ayrılalım demeni bekler terk eden o olmaması için çünkü o ayrılırsa arkasını dönerse adı namussuz olur şeref yoksunu olur olur mu hiç tabiki seni bezdirme politikası izleyecek beyefendi 🙂
- 1 yıl
Ahh... ailesi tarafindan iyi yetiştirilmemis sevginin aşkın namusun edebin adabın ne olduğunu bilmeyen insanlar bir kıza nasıl yaklaşılır bilmezler kendi bacilarina yoldan bira yan baksa vay efendim namus meselesi halbuki daha eşleri olmamış kadınlara iğrenç teklifler de ve yaklaşımlarda bulunabiliyorlar neymiş zaten evlenmicekmiyiz ahaha şeytanla yarış atıyorlar resmen varya o kadar ki fena ve kötüler
- 1 yıl
Kesinlikle haklısın kimi yoluna yoldaş edeceğini iyi seç keşkeler dememek için yerine iyi ki barındır
Gizli Üye(25-29)1 yılolunmaz ama kaç yaşında olduğuma da bağlı 50 yaşında tekrar evleniyorsan dul kalan biri de olabilir. gençsem gidip 3-4 yıllık ilşkisi olmuşa bakmam. uzun ilişkiden kasıtta önemli 2 yıl civarı bence uzun ilişki sınırı. 18 ay ya da .
00 Yorumla
1 yılSanırım unutmak için ilişkiyle geçen zamanın 4 te biri geçmesi lazımmış
07 Yorumla- 1 yıl
Evlenmeyi bekleyen erkeği de kızlar sallıyor hanımefendi
- 1 yıl
Clupte barda 2 dekolte açana düşerseniz gorecegnz max muamele bu olur
- 1 yıl
Herkes aynı değil ben bakmam öylesine ne olursa olsun. Hatta sizin attığınız resmi bile atmayanlar ona bakarsanız ki bu benim icin daha kıymetli
- 1 yıl
Benim fotomda hiçbir şeyde yok o zaman dışarıdyada çıkmayalım insanlar bizi görüyor dimi
- 1 yıl
Hanımefendi benim icin kıymetli dedim sadece sizi suclamadım haddim de degil zaten
- 1 yıl
Tamam bb
- 1 yıl
🤔
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. yaşanır tabii ama çok riskli olur, çünkü uzun süreli ilişkilerde tekrar bir araya gelmek büyük ihtimal
00 Yorumla
1 yılUzun ilişkinin ne kadar uzun olduğu , neden bittiği gibi bir çok faktör var. Zaman aşımına uğramış olması gerekiyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılÖyle olmuyor aslında. Benim de hep uzun ilişkilerim oldu. Önceki kişiyi unuttuktan sonra yenisine şans verdim...
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 908 cevap paylaştı.
1 yılUzun bir ilişki biten insanlar ile ilişki yaşanmaz.
08 Yorumla- 1 yıl
Dediğin doğru, erkeklerin %98 bu senin dediğin şeyi yapıyor.
Kendini bilen bir erkek nefsine karşı çıkan bir erkektir.
Nefsine hakim olmayan biri ile ileriyi düşünmeyin. - 1 yıl
Stokta kalmadı
- 1 yıl
İşte o % 2 lik dilimi bulman lazım.
Ama o da zor gibi.
- 1 yıl
Allah büyük ya napalm erkekler erkrk değil ki artik
- 1 yıl
Allah'tan istemek lazım yoksa denk gelinmez gönlündeki erkek modeline
- 1 yıl
Rabbim hayırlısını versin sana 🤲 aminn
- 1 yıl
Amin teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 1 yılO kişiyi tamamen unuttuysa iyi, demek ki ilişki nasıl yaşanır biliyor uzun ilişki sürdürdüğüne göre. Ama unutamadıysa sıkıntı
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı. Genelde ilişkinin yarısı kadar süre geçmesi gerekiyor. Dört yıllık ilişkiden çıkmış birine iki yıl boyunca yaklaşmayın :)
00 Yorumlabir kişi geçmişini geride bırakabilmiş ise o kişi ile her şeyi yaşabilirsiniz.. ki bunu size belli edecektir.
00 Yorumla
1 yılBoşlukta hissettiği için seninle tamamlamak ister fakat senden iyisini bulsa seni de bırakır o yüzden fazla yakınlasma bırak o peşinden koşsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Hayır ben yaşamam benim hiç ilişkim olmadı ben de aynı şekilde hiç ilişkisi olmamış bir kadınla ilişkim olsun istiyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBenim bir yıllık ilişkimi bitirdi saçma sebepten ayrıldı ayrılığın 3-4 haftasına söz nişan yaptı nasıl unutup başkasını sevdiki
05 Yorumla- 1 yıl
Yuhh ya bu kdr hiz normal değil yemin ediyorum
Cevap sahibi1 yılYani her şey on numara insan galerisindeki fotoğrafları silerken üzülür ya nasıl vicdan detayları bilsen çok can acıtıcı ya
- 1 yıl
Tahmin edebiliyorum maalesef hiç haketmeyenler yasiyor aşkı değeri görüyor benim gbilerde hep yalnız hep, umarım sende hakkettiğin aşkı sevgiyi bulursun
Cevap sahibi1 yılAmin inşallah sende öyle teşekkür ederim
- 1 yıl
Amin, rica ederim
1 yılGıden gitmiştr o sekılde dusunme. Ona öyle bir dost ol ki senin sayende onu hiç hatırlamasın.
00 Yorumla
1 yılBiraz travmatik olabilir… temkinli olmak lazım.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBirini unutmamak ilişkinin uzunluğu ile ilgili değil. Hislerle ilgili. İnsan hiç anıları olmadığı birini de unutamayabilir. Duygular ne kadar büyük, bu önemli.
00 YorumlaBence uzun ilişkiler yaşamış kişiler daha sağlıklı ilişki kurabilir. Tercihim bundan yana olurdu..
00 Yorumla
1 yılYaşanır yaşadım ama biraz kendileriyle başbaşa kalmalılar önce
00 Yorumla
1 yılAradan cok uzun bir zaman gecmisse ve iletisimleri tamamen bitmisse düsünülebilir
00 Yorumla
1 yılerkekle yaşanmaz ama kadınla yaşanır erkekler genel olarak geçmişe bağlılar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
1 yılİlişkiden yeni çıkmış biri ile ilişki yaşama ara vermiş iyice unutup geldiyse olur ancak
00 Yorumla
1 yılBeniö için uzun süre öyleydi, de., değişiyo istisna ama, bitebiliyo
00 Yorumla
1 yılOnun iyileşme süresi var yani hemen bir ilişkiye başlarsan seni terk etme ihtimali çok yüksek
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBu kişiden kişiye değişebilir bence haksızlık etmemek lazım neden bittiğini bilmek gerekiyor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 21,2b cevap paylaştı.
1 yılHemen çıkmış ise uzun ilişkiden hayır. Epey zaman geçmişse olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAradan ne kadar zaman geçerse geçsin ufak da olsa bir parçası o kişiyle kalmış oluyor o yüzden geçmişi temiz birisi bulunmalı mümkün olduğunca.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHayır yaşanmaz... en uzun ilişkisi 1 ay sürmüş olan sürekli daldan dala konmuş kişilerle ilişki yaşamak daha iyidir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılYara bandi olma tehlikesi var
Adaamla herseyi yasamis zaten senle yaaprken bile aklina o gelecek
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok tatlı birisine benziyorsun ya, bu soruyu soran kızlar genelde duygusal oluyor..
019 Yorumla- 1 yıl
Duygusalm valla
Cevap sahibi1 yılBen de uzun ilişkisi olan kişilerden çekinirim sma ne kadar zaman geçtiğine bağlı ya. Geçmişte 4 yıllık ilişkisi olan biriyle sevgili olmuştum ama bana çok düşkündü. Her zaman felaket olmayabiliyor aslında
- 1 yıl
Bilemiyorum düzgün biri olsun da ben bisi istemem
Cevap sahibi1 yılMesela düzgünden kastın nedir
- 1 yıl
Sadakat ne istediğini bilen sevdiğinin peşinden koşan korkak olmayan iş güç sahibi babayiğit
Cevap sahibi1 yılAslında normal şeyler istiyorsun. Günümüzde böyle bir erkek bulmak sahiden bu kadar zorlaştı mı?
- 1 yıl
Hemde cok çaba sıfır sözünün arkasında durma sıfır istedikleri bir şey olmayınca verdikleri sözler hemen yutulur , bak mesela bana evlilik vaadi veren çok oldu zaman bile verdiler ama hiccc sıfır ya aldatıldım ya da çok sevgimden dolayı sıkıldılar bende insanim beni niye kandırıyorlar ki ne yaptım yani ne istiyorsunuz kötü bir gorunusum yok kötü bir huyum suyum yok derdiniz ne
Cevap sahibi1 yılKıyamam ya çok kötü insanlara denk gelmişsin bence. Bu devirde erkeklerde kızlarda zaten sadakatli olmayabiliyor. Eğer dediğin kadar destekleyen sevecen bir kızsan nasıl senden sıkılıyorlar veya neden aldatılıyorsun çok saçma geldi. Sebebini ne olarak söylediler ya da tartıştığınız bir nokta var mıydı
- 1 yıl
Zatenn hepsinin tek bir dediği oldu sen çok iyi bir kızsın mükemmelsn her şeyin en iyisini hakediyorsn bu
Cevap sahibi1 yılTahmin edeyim cinsellik istediler ama sen evlenmeden olmaz dedin
- 1 yıl
Kesinikle evettt, ya da nude istediler ya da mesajda veya sesli konuşmada istediler yok dedim
Cevap sahibi1 yılAsıl sebep o işte.. Sen iyi bir insan olabilirsin ama bizim yaş grubumuzdaki erkekler evliliğe kadar beklemek istemiyor. Tabi baştan cinsellik olmadan yapamam deseler daha iyi seni de kırmamış olurlar ama şanslarını deniyorlar işte
- 1 yıl
Ben baştan diyorm zaten sevmiyorum hoşlanmiyorm diye , ama sırf amaçlarına ulasacaklar diye bir kızın duygularıyla oynama hakkı vermiyo
Cevap sahibi1 yılAynen öyle. Cinsellik istemeyen bir kız için devir zor. Erkekler için de zor kızlar da aldatıyor. Ben o sebeple sevgili yapmıyorum mesela
- 1 yıl
Namus her şeyden daha önemli, sacam geliyo sonuçta bekliceksin evlendikten sonra kim ne diyebilir ki evlenmeden önce yapmak isteyen bir insanın niyeti zaten ciddi değil ki ne malum beni bırakmayacağı ne malum evleneceği?
Cevap sahibi1 yılElbette senin görüşüne saygı duyarım ama şu noktada katılmıyorum. “Evlenmeden önce yapmak isteyen bir insanın niyeti ciddi değil ki” böyle bir genelleme yapamazsın. Ben hiç bir sevgilime şimdiye kadar takılmalık gözüyle bakmadım ama cinsellik yaşadığım oldu. Bu tamamen kişiye bağlı. Ha sen dersin ki ben karşımdaki kişiyi tanımıyorum niyetini anlayamıyorum o zaman senin yaptığın daha güvenli tabi. Ama şahsen bende mesela bir kızla ciddi ilişkim olsa evlenene kadar yapmak isterdim. Devir kötü diye her erkek yarım bırakıcak değil. Ama sayımız az evet.
- 1 yıl
İşte o güveni ve garantiyi kimse vermiyor, bende asla ama asla güvenemem beklesin ha çküne sahip çıkamıyorsa etraf dolu kuzum bulması zor olmaz bu dünya yalan bunun diğer dünyası var biraz biz ne yapıyoruz diye düşünsün bu millet yapınca ele ne geçiyor anlamıyorum yazik gerçekten çok yazık doğru kişiyi aramak samanlıkta iğne aramak gibi artık Allah benim gibi düşünenlerin yardımcısı olsun
Cevap sahibi1 yılYani dini boyutu işin farklı tabiki. Bu günahta olsa ben karşımdaki kişiyi kandırıp ona duygusal anlamda zarar vermediğim sürece kötü bir şey yaptığımı düşünmüyorum. Zorladığımda bir durum yok karşılıklı istenirse olan bir şey zaten. Ben iyi bir insan olmaya çalışıyorum genel olarak, domuz eti yerim veya sevdiğim bir kızla birlikte olmuşum diye tüm sevaplarım anlamsız kalmaz diye inanıyorum. Herkesin kendi düşüncesi elbette. Dilerim sende senin gibi muhafazakar ve senin istediğin bir adamla karşılaşırsın.
- 1 yıl
Umarım..
Gizli Üye(36-45)1 yılBüyük konuşmamak lazım ama uzun ilişki yaşamış biriyle olmak istemem evlilik gibi olmuştur o ilişki. Ayrıca insanlar unutmuyor ya temcit pilavı gibi önüne gelir. Tabi nasip kısmet
08 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSizin suçunuz yok ama birazda dik durum be kardeşim her seni seviyorum diyenle yatmayın. Ben evlenmeden böyle bir şey yaşamam deyip resti çekin seven zaten kalır bekler. Ayrıca gerçekten seven aşık olan erkek cinselliği düşünmüyor düşünemiyor. Bu da size bir ip ucu olsun.
- 1 yıl
- 1 yıl
Lan ahahaha lan ayy bu adam kim
- 1 yıl
Abi valla yanlış oldu etiket
Cevap sahibi1 yıladamın olaydan haberi bile yoktu :D yazık oldu :D aklı *ükünde olanlara da yol ver gitsin bana kalırsa evliliklerin sürmeme nedeninin başında bu var artık evlenmeden her şeyi yaşamak ve ulaşmak mümkün bunu ancak kadınlar değiştirir cinsellikle özgürlüğü bağdaştırmayın artık alakası yok. Valla knk erkekler de bu yüzden evlenmiyor bak aman bu vermese öbürü verir deyip öyle yaşıyor b*ku çıktı bu işin valla düzelmemiz lazım.
- 1 yıl
Aile eğitimi sıfır çünkü dini bilgiler sıfır hepsi saçma bir şekilde adını bile ilk defa duyduğum dinlere inanıyorlar İslam dinine kimse uygun değil Allah korkusu yok zinalar normalleşti bunu hem kadınlar hemde erkekler normalleştirdi bi ara bi abla bana dedi erkekler her gün evden çıkarken prezervatif alıp ceplerine koyuyor niye dedim abla ne alaka belki bir kız bulupta o işi yapar diye günlük evden bu amaçlarla çıkmaya başladılar artık yazık
Cevap sahibi1 yılmaalesef ki bu kafada olduğumuz sürece aile kurmak zor aile yapısı bozuldu evlenenler ya boşanıyor ya aldatıyor. Gerçekten yazık ya gerçek aşk sevgi sadakat kalmadı hadi onu geçtim aile toplum insanlık ilişkileri kalmadı ne olacak sonumuz bilemiyorum.
- 1 yıl
Bazen ağlıyorum böyle giderse yalnız kalacm diye bn aşka sevgiye önem veren biriyim bunu bu yaslarimda tadamamam çok üzüyor
Arada ne kadar süre gecmis ona bakmak lazım. Yara bandı olunursa evet aklinda o olur ama o yarabandini yasamis sana gelmisse tedavi olmus demektir 😊
00 Yorumla5 yıllık ilişkisi yeni bitmiş olan bi sevgilim vardı sürekli ilişki travmalarından bahsediyodu konu hep o kıza bağlanıyodu bi şekilde yani kısacası olmaz denemeyin
00 Yorumla
1 yılDaha iyi olur bence kısa vade 30 kısıyle birlikte olanla uzun vade 1 kişi arasında dünya kadar fark var
00 Yorumla
1 yılBiten iliskiden Beymen ruhen alisjanlik olarak bitirmesi zaman alır yarabandi olmaktan kaçınılmalı bence
00 Yorumla
1 yılİlişkisi bitmiş sonuçta. Bitmiş ki seninle birlikte öyle düşünmek gerekir. Yoksa bir ömür güven olmaz kimseye.
00 Yorumla
1 yılBana da çok çekici geliyor mesela. Demek ki karşındaki insan uzun ve ciddi ilişki düşünüyor
00 Yorumla
1 yılSonra onların yeniden uzun ilişki yaşaması zor oluyor olmaz bence
00 Yorumla
1 yılKarşımdaki insanın içinde tamamen bittiğine inanırsam yaşanır tabi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSen seni üzeni düşünür musun? Eğer düşünüyorsan normal değilsindir.
Beyin kötü anıları silmek ister.
06 Yorumla- 1 yıl
Boş
Cevap sahibi1 yılSenin gibi mi boş?
Cevap sahibi1 yılSenin gibi bir kizla uzun ilişkim olsa ayrıldıgim gün sevinçten aglardim,
- 1 yıl
Cok üzüldüm biliyo musun
Cevap sahibi1 yılSenin üzülecegini pek sanmam. Uzulmek icin kalp lazim. Kalp var mi sende
- 1 yıl
Gizliden çıkta öyle söyle bana canım
1 yılYeni ilişkiden çıkmış biri o an boşlukta olur ve iyi olmaz
00 YorumlaÇapkın olduğum için kafam rahat ve mutluyum
08 Yorumla- 1 yıl
Cok havalsin knk
- 1 yıl
Aman eksik kal
- 1 yıl
Keser misn sesini
- 1 yıl
Pekiii
Yaşanır neden yaşanmasın
03 Yorumla- 1 yıl
Yok
- 1 yıl
Aklına hep o olur unutamaz
- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer