Sevgilimle tartıştık ona çok kırıldım ama içimde kocaman boşluk var neden?

Dün geceden beri içimdeki kocaman boşlukta düşüyor gibi hissediyorum ne sevgi ne öfke hiçbir şey yok sadece düştüğümü hissediyorum niye böyle oldum ilk defa böyle bir şey yaşıyorum

Sevgilimle tartıştık ona çok kırıldım ama içimde kocaman boşluk var neden?
Cevapla