Aynı Fakülteden Birine Aşık Oldum Ne Yapmalıyım?

Şuanda müzik bölümü okuyorum ve bulunduğum üniversite yeni olduğu için pek fazla kişi yok ( diğer üniversitelere kıyasla ) dün arkadaşlarımla erken saatte kantine gittik dersi bekleyelim diye sağ masamızda bir tane kız oturuyordu hani şöyle anlatayım size aşk meşk işleri pek umrumda olmaz ama her insanın hayalindeki bir kız vardır ya işte bu kızda tıpkı hayalimdeki gibiydi simsiyah saçlı mavi gözlü çok ama çok güzeldi ( bana göre ) sonrasında arkadaşlarımla sohbete felan başladık bende sürekli kıza bakıyorum kızda o sırada kulaklığını takmış kendi halinde şarkı dinliyordu bende dolabımdan bağlamayı aldım arkadaşım kemanı getirdi dersi bekleyene kadar çalıp söyleyelim dedim kız bizi görünce direkt kulaklığı çıkartıp bizi dinlemeye başladı kız hayranlıkla bizi dinliyordu içimden bir his acaba çağırsam mı dedi ama pek kendime güvenemedim sonra kız iyice bize doğru dalınca banada bir öz güven geldi ama bir anda herkes gelip yanımıza oturmaya başladı ve ortam çok kalabalık oldu kızında arkadaşları geldi 2 tane erkek vardı çok samimi değildi belliki sınıftan arkadaşları sürekli kızla göz göze geldik büyük ihtimalle amacı benim düşündüğüm gibi değildi ama bilmiyorum yani uzun lafın kısası kıza aşık oldum ben henüz 1. Sınıfım kız kaçıncı sınıf bilmiyorum ama max 1 ya da 2. Sınıf olduğunu biliyorum ha ayrıca kız fanatik Fenerbahçeli bende Fenerbahçeliyim Buda sohbetim için bir bahane olabilir ama daha önce pek tanımadığım karşı cinsle sohbet açamadım tak diye o yüzden lütfen yardımlarınızı bekliyorum akıl verin bana

Aynı Fakülteden Birine Aşık Oldum Ne Yapmalıyım?
Cevapla