Üniden birine aşık oldum aynı sınıftayız onunla olmak için ne yapabilirim?

resmen aşık oldum onu düşünürken buluyorum kendimi zamansız arkasına oturduğumda bile boynuna sarılasm dokunasım falan geliyor hoşlantıdan daha farklı bişey bence ve ne olursa olsun onunla olmak çok iatiyorum sevgili olarak değil her şekil olabilir hayatımda olsun istiyorum birlikte vakit geçirelim ama çok çekingenim ben oda sanırım benden hoşlanmadı ağır duruşlu biri gerçi ama daha tam tanımıyorum numaram var ama mesaj falan atmıyor erkekler hoşlandıkları zaman bence bir bahane bulup illa mesaj atarlar bu konuda her tavsiyeye açığımm üzülsem de sorun değil ben onu düşünmeden edemiyorum gözlerine bakınca ahh tanrım keşke benim olsa
Güncellemeler
+1 yıl
çirkin de değil ya çirkin olsa ben gene aşık olurdum ama standartların üstünde kaldığı için özgüvrnim düştü ona karşı
Üniden birine aşık oldum aynı sınıftayız onunla olmak için ne yapabilirim?
Cevapla