resmen aşık oldum onu düşünürken buluyorum kendimi zamansız arkasına oturduğumda bile boynuna sarılasm dokunasım falan geliyor hoşlantıdan daha farklı bişey bence ve ne olursa olsun onunla olmak çok iatiyorum sevgili olarak değil her şekil olabilir hayatımda olsun istiyorum birlikte vakit geçirelim ama çok çekingenim ben oda sanırım benden hoşlanmadı ağır duruşlu biri gerçi ama daha tam tanımıyorum numaram var ama mesaj falan atmıyor erkekler hoşlandıkları zaman bence bir bahane bulup illa mesaj atarlar bu konuda her tavsiyeye açığımm üzülsem de sorun değil ben onu düşünmeden edemiyorum gözlerine bakınca ahh tanrım keşke benim olsa
Güncellemeler
+1 yıl
çirkin de değil ya çirkin olsa ben gene aşık olurdum ama standartların üstünde kaldığı için özgüvrnim düştü ona karşı
Üniden birine aşık oldum aynı sınıftayız onunla olmak için ne yapabilirim?
Herhangi bir konudan gir okulda farketmez konu biraz sohbet edince okul çıkışı bosum istersen takilabiliriz de zaten işi yoksa kabul eder (garantili bir taktik)
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
oha nası dicem of o dese direk olur derdim zaten hoşlanan erkek o fırsatı yaratır bence hoşlanmadı 3 kere gördüm zaten hoslanmayınca nasıl davet ettireblrm kendimi söylemeden direk
Sen kendi kafanda olaylar kuruyorsun çoğu insan hoşlandığını belli etmez belki de kardeşim da senin gibi düşünüyor bunu bilemezsin hem soruna olumsuz yanıt vermesi sana bir şey kaybettirmez biraz cesur ol
biraz belli mi edeyim yani sadece konuşurken bakabiliyorum gözlerine yani hiç bakışma falan olmadı ya genelde olur böyle şeler aramızda elektrik olmaz gibi gelio ondan kafamı ondan tarafa çevirmiyom bile
nasıl konuşucamki onu görünce bile elim ayağıma dolanıyor keşke iletişim kurabilsem of online eğitim bide doğru düzgün okula gidemediğimiz için toplam 3 kere gördüm bir kere yanıma oturdu konuşurken dışında hiç yüzne bakmıyorum yani asla kesmiyorum farkeder diye
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kararlı ol bak ona cilve yaparsan senin olur diye düşünüyorum
nasıl yapabilirim tavsiye hiç bilmiyorum cidden
Özele gelebilir misin
Sen bu kadar yoğun duygular hissediyosan illaki bir yerde patlak vermişsindir
yok belli etmedim bence konuşurken dışında asla ona bakmıyorum yani normal davranmaya calısıyom
Guzel guzel giyin arkadaş toplumunda sözlere katıl bilgi ver ne kadar kürtüllü zeki biri olduğunu anlasın
nasıl giyinmeliyim giyimimi pek beğenmiyorlar fazla spor diye daha mı ağır giyinsem aslında kendime has giyiniyorum
Spor değil biraz daha ciddi giyin
Bence dersler hakkında konuş yakınlık kur biraz samimi olun sonrasın da hala onda bişeyler yoksa hissettiklerini söylersin
inş oluruz ama okul bir var bir yok onu görmem çok zoe yani
Ee mesaj at yine derslerle ilgili ordan farklı konular açarak sohbet etmeye başla
atamam ya çok belli olur yüzyüze olsa daha iyi naber falan derim mesaj atınca garip oluyor off
Herhangi bir konudan gir okulda farketmez konu biraz sohbet edince okul çıkışı bosum istersen takilabiliriz de zaten işi yoksa kabul eder (garantili bir taktik)
oha nası dicem of o dese direk olur derdim zaten hoşlanan erkek o fırsatı yaratır bence hoşlanmadı 3 kere gördüm zaten hoslanmayınca nasıl davet ettireblrm kendimi söylemeden direk
Sen kendi kafanda olaylar kuruyorsun çoğu insan hoşlandığını belli etmez belki de kardeşim da senin gibi düşünüyor bunu bilemezsin hem soruna olumsuz yanıt vermesi sana bir şey kaybettirmez biraz cesur ol
biraz belli mi edeyim yani sadece konuşurken bakabiliyorum gözlerine yani hiç bakışma falan olmadı ya genelde olur böyle şeler aramızda elektrik olmaz gibi gelio ondan kafamı ondan tarafa çevirmiyom bile
Okula okumak için giden yok Zaten artık
yoo okumak için gidiyorrdum asla böyle bişe olmucak dedim 3. gün fire verdm onla tanışınca allahım
Kimseye gereğinden fazla bağlanma.
off nasıl bağlanıyım benim değilki platonik uzun süre takılamam ben
Git konuş vakit kaybetmeden
nasıl konuşucamki onu görünce bile elim ayağıma dolanıyor keşke iletişim kurabilsem of online eğitim bide doğru düzgün okula gidemediğimiz için toplam 3 kere gördüm bir kere yanıma oturdu konuşurken dışında hiç yüzne bakmıyorum yani asla kesmiyorum farkeder diye
İnstadan takip at
Hikayesine yanıt ver
niyetini hemen belli etme
ohaa takip falan atamam onun instamı alması gerek numaram var onda ama yazmıo zaten
Yav kardeşim sen ona aşık olmuşsun ilk adımı sen atacaksın
hyr yüzyüze sohbet etmem lazım ama bellide etmeden
Et o daha iyi olur. Yapamam desiğin için öyle dedim
Derslerden falan gir konuya