Kadınlar mı daha fazla aldatırlar yoksa erkekler mi?

Şahsi fikrim kadınların daha fazla aldattığı yönünde zira boşansalar bile nafaka tarzı şeyler ödemiyorlar bu yüzden onlar için bu durum daha basit oluyor üstelik erkeğin eve para getirmek gibi bir sorumluluğu var günde 8 saat evde değil zaten.

Kadınlar
Erkekler
Sonuçlara bakma butonu.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadınlar mı daha fazla aldatırlar yoksa erkekler mi?
Cevapla