Bir erkeğin gözünde hemen cevap yazarsak değersiz mi oluruz?

İlla sevilmek ve değer görmek için ilgisiz olmak akla geldikçe yazmak mı lazım o zaman da başkalarına gitmez mi
Bir erkeğin gözünde hemen cevap yazarsak değersiz mi oluruz?
Cevapla