ՏҽӀɑʍՏ
shsjaj buz keserim

ՏҽӀɑʍՏ
shsjaj buz keserim

Para öncelik sırasında çok aşağıdadır
Ama hiç yapmayacağım bir şey yapmışlığım var:
İnsan sevdikleri için yüksek bir miktarı uğruna sallama ama bazen de böyle saçma sapan asla muhatap olmayacak konuları da muhatap olur
Para Yerden alınır yerde bırakılmaz eyvallahta ama boyke peşinden koşması hiç hoş olmazdı evet soğurum üstüne 5 TL de ben veririm çeker giderim 😏
Sogumam hatta gözüme daha çok girer. Bu devirde adam beş TL sinin değerini biliuorsa saçma sapan şeylere de vermez o parayı. Kumar kadın kız. Vs
Ben 10 TL veririm koşmasın diye😂😂😂
Gel onu 5 ile çarpalım ahaha
Bence de. Koştuğuna değmez 🤪
Alnına beş lira yapıştır ‘bak aşkım benim peşimden koş’ de ahahaha
Yaparım ben bunu ha ahshaha
Hee telefondan yalilll yelilll açarım :D 💃
Ay bana da böylesi denk gelir zaten sjsj
@r_engarenkyollar ay oynayasim geldi
ahaha oynayın Çiçeklerim 😂
Cevap
72Cevap
Soğumam öperim para paradır az çok olmazzz dkkd
Olur :D 5 az bari 50 falan olsa anlarız
parayı kolay kazanan aşko kuşko kızlar sizler paranın miktarına bakarsınız.. oysa miktar değil onu kazanırken harcadığı emek miktarınca önemlidir.
Birlikte koşarız o ne yapıyorsa doğrudur asjajsjs
ՏҽӀɑʍՏ 5 tl nin peşinden koştuğu kadar benim peşimden koşa şu an evli olurduk diye hemen lafı çakarım :D
Ahahah çok iyi kahkaha attım 😂😂
@Sosyetic_SheqiiL Hiç kaçırmam ablam 😂😂 tabi sonrasında tokadı yerdim
Sen niye koşmadın lan diyormuş :D
bak buna cevap veremem :D kadınlara yanıt vermek çok zor
Benim hatun böyle aptalca şeyler yapmaz ya sanmıyorum
Çok emin konuştun hatta büyük 😅
Kimse kimseyi yüzde yüz tanıyamaz olm
Git sevgilini uyar, bir gün böyle bir şey olursa yüzümü kara çıkarma de 😂
Atatürk var üstünde koşacak tabi yerde mi bırakacak
Duyar kasmayalım bu soruda 😄
Duyar değil farklı bir bakış açısı diyelim 😂 5 Euro dolar sterlin dinar daha başka başka paralar falan olsa mesela soğutur tabi.
5 Euro az mı olmm
Onu sen söyle çok mu 5 euro sizin orada? 😃
Tabii güzel para :D
Vay be demekki koşulur peşinden 😂
omuzu vurur sağa yapıştırırım flörtü öne geçer atarım cebe 5 lirayi giderim para kapanınıdır ehufuehf
Öldüreydin kadını
Reflex olarak belki ama arka mahalleye kadar da koşmasın 😀
Nereye uçuyorsa oraya artık 😅
Oraya kadar nası gelmişim diye kendimi de sorgularım.
Bacakları da yok :) yağsız kemik 😭😅🤣
Kimin ya
Sorunda görsel war. Matrağa aldım
He doğru
Eğer, o buluşmaya kadar bi emteresanlık göremediysem o partnerde, hatircadığım emeğe , kelimeye ve efora yazık derim.
Beyin yakan sorular part3😀
Düşününce tuhaf geliyor muhtemelen bende koşarım yardım ederim yoksa tüm günümüz hiç olucak 5 tl için. sjsjs
Ahaha belki hemen yakalayacak :D
Fırsatçı djdj
Bir an şok geçiririm yani, tamam parayı azımsamak doğru değil ama canla başla koşması da abes gelir 😄
Önüne geçeni itekliyormuş çekilin ulaaaan ahaha
Hayal gücün hint filmleri gibi efsane bi soru smdmdmdmc
😅 shfjs teşekkürler
İki parmağımla havada yakalarım koşmakta neymiş djsmsj
Sana doğru uçtuğunu kim söyledi :D jddja
Ahaha para çekiyorum desene sen şuna djdhak
Aradığım adam 🤣🤣5tl peşinde koşan benim peşiöde nasıl koşar 😆😆hayali bile hooştur 🤣🤣
Bir de öyle olmuyormuş :D
🤣🤣hayallerimle oynama
Dost acı söyler 🤪
Canı sağolsun 😂seninde canın sağ olsun 🥰🤣 evli olmanın avantajını şu an hissediyorum
ahaha sen zaten enişte için söylemedin mi onu 😂
Yok ya, o gururlu bir erkektir, burnu düşse eğilip almaz 🤣🤣
Oha, yani diğerleri gurursuz oldu ahahah
🤣🤣
Soğumam , para kolay kazanilmiyor
5tl uçtu , düştü amaaan boş ver dersen ohooo
Aman nolacak canım kimin nasibi ise ona uçsun :D
Ben kazandım banane benim o 😂
5 uçar 5 bin gelir ahdhaj
Para önemli :D
Sana beş liralarla dolu deste uçuracam 😅
5 tl kesmez , en az 200 djfjsjs
Toplayınca 200 olacak şekilde djdja
Doğum günü hediyesi mi ehehehsheh
Güzel fikir 😅 bunu yapacağım
😆😆
Kolay kazanılmıyor sonuçta. 5TL nin arkasından koşan kişi de olurum ve utanmam da
Tamam uçsun nasibini bulsun :D
Nasibi benim onun :D :D Ya geçen aylarda petrolden yakıt koydum, artan parayı da motorsikletin ön cebine koydum tahmini 180 lira falandı. Hızlı giderken rüzgar aldı götürdü kağıt paraları öyle bakakaldım yavaşlayamadım bile. Bu soruyu okuyunca o geldi aklıma off.
180 lira peşinden koşulacak bir miktar. 😅 kusura bakma ama buna güldüm ahahaahadjja
Bence de koşulacak miktar da ortam müsait değildi. Ona üzüldüm zaten :D
Gökten para yağıyor demiştir arkadan gelenler ahaha çok iyi ya.
Bulmuşsa çöpçüler bulmuştur. O yoldan yaya geçmez çok aslında :D Onlar bulmuşsa da her kuruşu helal olsun diyeyim haha
5 TL para değil ya onun da peşinden koşmasın bi zahmet jdjdhd soğurum ya
Su bile alamıyorsun, hey yavrum hey
Bu nasıl bı soru ya efsane 😅😅😅 yok soğumam bı 5 daha atarım heralde sabah sporu
Bilerek atılmaz ya, haince
😅😅 soğumuyorum enazindan napim
Ayy çok soğurdum. Bir 5 TL için beni oracıkta bırakmasından😏
Paragöz enişte ahsha
Irak olsunn🫢😁😁
O gelene kadar çaylar soğur yahu, koşmasa daha iyi 🤷.
Çayla peşinden koşşş
Romantik komedi olurdu resmen 🤭😂.
Onun peşinden koşan neler neler yapmaz ki :D
Kötü niyetli insanlara denk gelmeyelim inşallah 🙂🌸
Amin 💜
Gazlarim ki daha hızlı koşsun. Hatta uçsun. Bir daha da dönmesin🤣
dffjd hain miyiz neyiz
Şu devirde 100 ₺ bile uçsa başımın gözümün sadakası olsun dememesi soğutur açıkçası
5 milyon tl olmasın o. 5 tl ne ya soguma sebebi.
5 TL için arkadından koşan flörtten soğuyorum..
Soğumam.
Öyle beş lirayı boş vermekle gözümde yücelmez ki peşinde koşmakla gözümden düşsün 🤷🏻♂️
5 TL için harcayacağınm efor 5 TL den daha fazla maddi değere sahip o yüzden bırak uçsun gitsin 🤣
5 kuruş eksik olunca sigara bile alınamıyorsa 500 sigara yapıyor sigara içmek öldürür KAMU SPOTU 😂😂😂
İnsanlara verdigim paralari toplasam araba alacak kadar hibe etmisligim var 5 tl yere dusse egilip almaya tenezzül etmem
Hayır soğumam 5 tl az para değil 1 tane yumurta alınır o da insanı baya tok tutar ve besleyici yani 😀😀
Parayı sokakta bulmuyoruz çok kötü bir hava değilse gider yakalarım cimri değilim emeğe ve zorluklara saygı için yapılması gereken bu
Kimse uçan 5 tl nin peşinden koşmaz ama 5 TL için koşan kişi yarın para için yapamayacağı şey yoktur. Onu iyi anlamak lazım
Baktım koşuyor 50 de ben atarım boşa koşmasın gelirken içecek bir şeyler de alsın😀
Yok soğumam bende onunla atılırım parasını yakalayabilmesine yardımcı olurum
Ben gülerim. Ama saçma da degil ekonomik sıkıntılar yaşıyoruz bir çoğumuz
Bozmak icin degil korumak icin bahanen olsun.
5 tl yi bir fakire vermeyen ama milyonlarca paralari gereksiz ihtiyac disi harcayanlardan olmaktansa gizlice iyilik yapip az ile yetinmeyi tercih ederim.
Daha çok bağlarum. doğallığından ve paranın kıymetini bildiğinden dolayı
Rüzgar olmasına gerek yok cimrilik hastalık bırak görmeyi hissedersem bile gözümde çöp olur
Paradan daha değerli şeyler var şu dünyada 3 ün 5 in lafı yapılmamalı 😀
Rüzgâr varsa hafif bi soğuma olur. Ama malına verdiği değeri görmek ısıtabilir.
ben kosa kosa kacarim herhalde, paraya onem veren birisi oldugunu dusunurum
kesin benden kaçıyor diye bahane buldu der bende 5 tlnin peşinden koşarım :D
Aynen ben de soğurum. Bu onun parayı ne kadar önem verdiğini gösterir.
Koşmam 😂😂 ama beklerim yere düşün sonra alırım
😅😅
Para kolay kazanılmıyor. Soğumam hatta yardım ederim eğlenceli bir anı olur
Beraber koşalım 5lira beş liradır elin suriyelisine gitmesinden iyidir
Ahahahah bu soru bayağı iyi koşarken tutar al şu 10 tl yi gel buraya derdim herhalde 😂
Soğumam ben de peşinden koşarım eğlence olur
Ahahah sen onun o beş liranın peşinde :D
He valla jdjdmxmdmx gaçma gurban olduğum gel 10 lira verem gel 😂
Ayy çok güldüm offf
Bi kez buna benzer bişiy gelmişti başıma o yüzden hiç gocunmam o koşuyorsa ben de koşarım ya. Koskoca çocuk cüzdanını çaldırdı ama tek dediği şey baba ve ağlamak. Baba diyip diyip ağladı çocuk saatlerce bebek gibi. Meğerse cüzdanında babası öldüğünde cebinden çıkan son paraları taşıyormuş hani sorudan gibi bişiy başıma gelse derim ki kesin bi sebebi vardır koşmalıyım bende yakalamak için
Lan Masal sorum eğlenceli olacaktı şimdi turp sıktın
Doğru söylüyosun ya bende duygulandım aklıma gelince yorumu kaldır da unutmaya çalışalımm
Rüzgarlı havada çalışmak ta para peşinden koşmak hatta senin öyle olmayan biri arayışında para peşinden koşmak
muhtemelen bende geriye doğru kosmaya baslarım 😀
Aaa bu kim ya 😂
marliyn benim jöle unuttun mu 😀
Unutmuşum ahaha
kiz kim aldi aklini henry cavilimi gördün ne ettin 😀
Aklım yerinde :D
benim ki degil 😀
Aşık olan sensin mi :D
yok ondan degil cok yoruyo beni arda birakiyom bende kim bilir nerde aklim.😀
bak cok pis dedikodu döner bu yazdigimda da alti bos 😀
Aman boş insan konuşur, dönerse dönsün 😅
😀😀 yazik onlarin eglenceside o hor görmeyek
Yakalayamazsa soğurum
Belki ihtiyacı vardır derim ama 50₺ olsa daha iyi olurdu tabi.
Soğumam, oturur izlerim nasıl koşuyor diye.
Önce ben koşarım :D
Şaşırmadım shsj
offf 🫤 ben de buz gibi olurum
Ne gerek var dimi, uçsun gitsin amaaan
Hayır tam istediğim tip PARA AVCISIIĞ
Vıcısııığğ aynen :D
aklima nazi reisin editi geldi djhdjd
Neymiş o
youtube hans landa edit yaz. sarisin kadinli shorts u izle anlarsin
Cimrinin önde gideni derim
😅 tutumlu belki sadece
Rezil seni derim kdjdjdj
sjdjsjs piüüh diye tükür bir de
Yaparız onuda jsjdj
Birlikte koşarız.
El ele ahahah
Kırlara bayırlara doğru tam bir Türk filmi tadında hem de 5 Tl'nin peşinden..
Hayır soğumam ama alışverişte cebimizde 5 lira eksik çıksa kimse müşteriye bişey vermez yani
Sogumam bende arkasından kaçarım o parayı ben onu kowaliriz gider 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?