Sizce yaptığım jest nasıl? Normal mi, yoksa çok mu büyük?

Şu an için platonik olduğum, fakat buna rağmen bana karşı samimi olan; aynı bölümde, bir alt sınıfımda okuyan bir kıza geçenlerde aramızda geçen bir sohbetten sonra kendi isteğiyle istediği için; sınıftan 3 tane kız arkadaşıyla birlikte bir arkadaşlarının doğum gününde yiyip içmeleri için 1 şişe 35'lik Ballantines ve 2 paket Ülker Napoliten çikolata aldım ve kızın bir arkadaşına verdim. Sonra kıza da bunu bildirdim ve o da " Abi çok teşekkür ederiz, çok sağ ol " dedi. Ben de ilk başta " Rica ederim , afiyet olsun. " yazdım, sonra mesajımın kızın ses tonuna göre biraz fazla resmi olduğunu düşünüp mesajımı " Rica ederim , afiyet olsun. 😊 " diye düzenledim. Ayrıca kızın, aldığım viskiyi ve çikolataları verdiğim arkadaşı da bana " Abi, teşekkür ederim. Senin de bir ihtiyacın olursa haberim olsun yardımcı olurum " diye mesaj gönderdi, ona da " Rica ederim kardeşim, ben de teşekkür ederim " diye cevap verdim. Sizce yaptığım jest nasıl? Normal mi, yoksa çok mu büyük? ( Kız benden 6 yaş küçük, ama Allah şahidim olsun ki; ona karşı asla kötü bir niyetim yok ve şu da var ki; kızın dış görünüşüne değil, kafa, düşünce yapısına, şımarık, ergence yaşantı şeklinden hoşlandım. Ayrıca kendim de fazla olgun olmadığım için yaşıtlarımdan ziyade kendimden 4-5 yaş küçüklerden hoşlanıyorum. )
Sizce yaptığım jest nasıl? Normal mi, yoksa çok mu büyük?
Cevapla