Buluşmadan sonra beni ghostladi erkekler ne yapsam yazmasini sağlarım sizce?

Date o kadar güzel geçti ki hayatımda geçirdiğim en güzel dateydi. Her şeyle uyuyorduk sanki birbirimize. Bana çok yakın davrandı elimi tutup bakistik bir saat. Yolda yürürken elini omzuma attı sarip yuruduk. Vedalasirken de sarıldık falan. Ha bide eklemeyi unuttum biz bakisirken resmen azdigini hissettim yicek gibi bakiyodu yolda yururken opmeye yeltenir gibi oldu ama izin vermedim daha erken dedim. Ertesi gün günaydın mesajini o atti ama hep geç cevaplar ondan sonraki gün yine günaydın yazdı benim gunaydin mesajima bir daha bakmadi. Dateden önce de full konusmamistik geç cevaplar veriyodu yine bazen. Ona çok bağlandım Instagramimdan cikaramiyorum elim gitmiyor onu hep stalkliyom. Hâlâ ondan çok hoslaniyorum. Beş gün oldu storylerime aninda bakip yanıt vermedi. Erkekler özellikle size sorum ne yapsam onu deli eder yazmasini sağlarım sabah uyandığımda ilk işim telefona bakip yazmış mi diye kontrol etmem onu özlüyorum😔😔😔😔

Buluşmadan sonra beni ghostladi erkekler ne yapsam yazmasini sağlarım sizce?
Cevapla