Eniştemin arkadaşıyla sevgiliydim şimdi eniştemin diğer arkadaşıyla konuşmak istiyorum bi sorun olur mu?

Eniştemin arkadaşıyla sevgiliydim ilgisizlik hakaret vb. sebeplerden ilişkimi sonlandırdım. Eniştemin diğer arkadaşı ilgimi çekti ona yanaşsam hata eder miyim? Bu arada bu adamla eski sevgilim birbirini tanımıyor. Eniştenin arkadaşlarından başka adam mı kalmadı demeyin tanıdık olmayanla ilişkiye başlamam devir kötü.
Eniştemin arkadaşıyla sevgiliydim şimdi eniştemin diğer arkadaşıyla konuşmak istiyorum bi sorun olur mu?
Cevapla