Bir kız erkeğin kendisinden hoşlandışını hissediyorsa kesin doğru mudur yoksa öyle olmasını istemiştir ya da üzerine mi alınmıştır?

Mesela bir erkeğin benimle arkadaş olarak mı ilgilendiğini ya da bana hisleri mi var ayırt edemiyorum hisleri varsa neden devamı gelmiyor ve açılmıyorlar yoksa ben niye başkalarına karşı öyle düşünmüyorum bazı kişilere karşı öyle düşünüyorum
Bir kız erkeğin kendisinden hoşlandışını hissediyorsa kesin doğru mudur yoksa öyle olmasını istemiştir ya da üzerine mi alınmıştır?
Cevapla