Bir erkeğe, kızın hoşlandığını belli etmesi eziklik midir?

Ya da birinin aracılığıyla söylemek yani öğrenmesi hata mı
Bir erkeğe, kızın hoşlandığını belli etmesi eziklik midir?
Cevapla