Söz verip ilk buluşmaya gelmedi sizce sebep benden 3 yaş küçük olması mı?

Internette biriyle tanıştık. Her konuda uyumluyduk. Iş, okul , meslek, dünya görüşü, hobilerimiz bile aynıydı. Denk idik yani. Ama o benden 3 yaş küçüktü. Bunu başta konuşmuştuk. O bana "Zaten yaşindan çok küçük görünuyorsun, güzelsin, her konuda uygunuz. Ben 3 yaş fark olmasını önemsemiyorum" dedi. Hatta bir an evvel buluşmak ve bu ilişkiyi reele taşımak istediğini söyledi, ertelemeyelim dedi. Sabah haberleşiriz dedi ama söz verip ayrıntılı plan yaptığı gün sabahtan itibaren iletişimi kesti. Yani buluşmadık. Sonrasinda günlerce bekledim yazmadı ben ağzima geleni yazdım görüldü cevap vermedi.

Bu durum neden başıma geldi sizce? Benden 3 yaş küçük olduğu için mi?

Söz verip ilk buluşmaya gelmedi sizce sebep benden 3 yaş küçük olması mı?
Cevapla