Görücü geldi benden 10 yas büyük olduğu için görüşmek istemedim doğrumu yaptm sizce?

İlerde sorunlar çıkarsa ne gibi sorunlar çıkardı sizce

Görücü geldi benden 10 yas büyük olduğu için görüşmek istemedim doğrumu yaptm sizce?
Cevapla