Soguk cevap veren sevgiliye "benimle konuşmak istediğin bir şey var mı" diye sordum "yok" dedi. ona ne cevap vereyim?

aklımdaki cevaplar şunlar;

iyi o zaman

tamam

peki

peki tamam

tamam o zaman

sizin fikirleriniz neler ne demeliyim?

günlerdir mesafeli yazıyor son zamanlarda bunu sık yaptığından bıktım üzerine düşmedim bugün bu soruyu sordum yine soğuk cevaplar

Soguk cevap veren sevgiliye "benimle konuşmak istediğin bir şey var mı" diye sordum "yok" dedi. ona ne cevap vereyim?
Cevapla