aklımdaki cevaplar şunlar;
iyi o zaman
tamam
peki
peki tamam
tamam o zaman
sizin fikirleriniz neler ne demeliyim?
günlerdir mesafeli yazıyor son zamanlarda bunu sık yaptığından bıktım üzerine düşmedim bugün bu soruyu sordum yine soğuk cevaplar
aklımdaki cevaplar şunlar;
iyi o zaman
tamam
peki
peki tamam
tamam o zaman
sizin fikirleriniz neler ne demeliyim?
günlerdir mesafeli yazıyor son zamanlarda bunu sık yaptığından bıktım üzerine düşmedim bugün bu soruyu sordum yine soğuk cevaplar
Cevap
3Cevap
soğuk yapmanın sebebini merak ediyorum de, sormazsan sürekli aklını kurcalayacak bu soru
öyle ya sorayım bari. "aramız açılmış gibi hissediyorum" desem bana "yoo normaliz" derse ne cevap vereceğim? önceden bunu diyordu çünkü ama mesafeli işte
o zaman üstüne düşme çünkü onu bunaltır, yoo normaliz dediğinde tamam o zaman bana öyle gelmiş de uzatma eğer hala soğuk olmaya devam ederse de ilişkiyi bitir
aynen bak simdi dedim bana ne diyor biliyor musun haliliskonun babasi var ya onun gibi "yoooğkk yaaww" yazmis ne dicem buna ben?
gül ve tamam o zaman yanlış anlamışım de
bence sevgilin çocuk gibi bişey ayrıl gitsin kızzz
vallahi yoruldum bacım nedir bu prenseslik ya?
erkolarla rolleri değistikkk
? koydum bir şey demedim bakalım ne olacak sormasam içimde kalacaktı eğer ki dalga geçerse ben de öyle devam ediyim dimi kendi ciddiye almazsa ben nasıl ciddiye alayım
aynen oyle yap
benim soru işaretime görüldü atmış ben de bir sey demeyecek misin diye sordum ne diyim dedim ya demis ben de peki canım tamam o zaman dedim şimdi de ne oldu diyor. sence bu sorusuna "sordum ve sen de yok yaw dedin" desem iyi olur mu ne demeliyim?
bence bu seni sevmiyo
sende görüldü bırak ve o yazana kadar yazma
böyle erkekmi olur kız gibi bişe
saçmalık burada zaten. simdi üstüne gidesim var kavga çıkarsa uğraşmak istemiyorum ama oraya sürükler bunu hem kendi bana canım yazmayı kesti ben birkaç gün devam ettim baktım ondan yok ben de kestim şimdi bunu desem "sen de demedin" diyecek napsam şaşırdım
Bir kıza güzelsin dogalsin sen çok sıcak kanlisin demek okadar zormu ya.. böyle evirip çevirip gecelemek nedir.. mal işte kız senden bir hareket bekliyoo
haha ben ne yapacagim peki bu prensese?
Bence sen erkek ol zaten karşındaki kız gibi bişe
Bence soğuk yapmasının sebebini sor
e sordum zaten "yok" diyor. önceleri de soruyordum "normaliz ya" diyordu. şimdi ne diyip sorayım ona? 5 gün önce normaldi "tamam canım" falan yazıyordu ertesi gün sadece "tamam" demeye başladı gittiği yeri haber vermekten başka sohbetimiz yok. ona ara ara canım dedim yine tepki vermiyor tamam diyor sadece ben ne sorabilirim ki şimdi?
Onun bi üzüntüsü var galiba
benimle niye paylaşmıyor? önceden defalarca dedim hep yanındayım diye her zaman da desteğimi gösterdim eve giriş saatlerimi bile riske atarak onun yanında bulundum şimdi neyin tavrı bu? geçenlerde en basitinden gittiği spor salonunu sorduğumda bile "napcan niye soruyon" dedi "ben sevgilinim ya hani" dedim bana "olabilir söylemek istemiyorum" dedi. o böyle yaptıkça beni kendinden uzaklaştırıyor. şimdi son kez sorsam mı "aramız açılmış gibi hissediyorum" diye. bana "normaliz" derse ne cevap vermeliyim?
Ne kadardır sevgilisiniz?
3 sene olacak ama ayrıl barış hep kendi ayrıldı ben 1 kez olsun ayrılmadım
Sanırım seni pek sevmiyor ve soğutarak ayrılmak istiyor.
aman da aman prensese bak yüzüme söylesin o zaman süründürmesin. gidip sorayım mı? ne diyeyim?
Sor bence, azcık delikanlı olsun
bak simdi ona dedim "aramızda soğukluk oluşmuş gibi hissediyorum" aynen bunu yazdım onu da suçlamadım neden böyle yapıyorsun falan diye. bana halilişkonun babası gibi "yoooğğkk yaaww" yazmış ben de ona? gönderdim başka da yazmadım bakalım ne olacak
Bakalım.
benim soru işaretime görüldü atmış ben de bir sey demeyecek misin diye sordum ne diyim dedim ya demis ben de peki canım tamam o zaman dedim şimdi de ne oldu diyor. sence bu sorusuna "sordum ve sen de yok yaw dedin" desem iyi olur mu ne demeliyim?
Sen beni gerçekten seviyor musun? Diye sor.
Cevap bile verme
mesajını begen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, anlıyorum, sevgilinin bu soğuk tavırları seni epey yıpratıyor olabilir 💔 İlişkide iletişim gerçekten çok önemli, o yüzden dürüst bir şekilde hissettiklerini dile getirmen iyi bir adım olabilir. "Son zamanlarda mesajlarının mesafeli olduğunu fark ettim ve bu beni üzmeye başladı. İletişimimiz benim için önemli, bu durumu düzeltmek için bir şey yapabilir miyiz?" gibi bir şey söyleyebilirsin. Böylece hem samimi olduğunu gösterir hem de ilişkinizdeki bu durumu daha net anlamaya çalışırsın. Birlikte çözüm bulabilirsiniz diye umuyorum! 🌸💬