AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Çok iyi yapmışsın. O bir zaman sonra sana bakacak ne yapıyor diye. Sende çok mutlu ol bırak ondan zaten olmaz bırakıp gidenden ne olur ya. Her zaman yapar
En iyisini yapmışsın. Döner mi dönmez mi bilmem ama eğer dönerse ne sebeple olursa olsun kabul etme. Yoksa üzülen sen olursun maalesef
Yok dönsün dönmesin benim için bir şey farketmiyor benim düşünce yapıma göre ilişki ilk ayrılıkta bitmiştir sonraki barışma vs yok benlik değil
Aynen dediğin gibi ilk ayrilikta bitmiştir. Gerisi unutma işi umarım kolay şekilde atlatırsın. Benim ki kolay olmadı hatta olmadı diyeyim 😅
En doğrusunu yapmışsın gidene kapıyı göstermek lazım ki kendini bulunmaz Hint kumaşı sanmasinalr
Gelen baş tacı olur
Teşekkür ederim yorumunuz için 😊
Yemin ederim merak ediyordur ve geri dönecektir Bi iz bırakacak göreceksin ben bu durumu hem kendimde hem arkadaş çevremde çok gördüm
Zaman gösterir bakalım 😊
Aynen inşallah Bi iz bırakır
iyi yapmışsın tepki vermicen zaten ben de eski kız arkadaşımı heryerden silmiştim ama çok istiyodum halbuki kendisini.
Teşekkür ederim
rica ederim soru varsa sorabilirsin çekinme
Bitmişse bitmiştir. İşe yarayacak bir şey arama bence hala istiyorsan direkt ara buluş konuş. Ama tekrar söylüyorum bitiyse bitmiştir.
Yorumun için teşekkür ederim ama dediğin gibi bitti ben zaten ayrılmak isteğini söylediginde sevdiğimi bazı sorunların asılabilecegi söyleyip kendimi izah ettim ve daha hiçbir harekette bulunmadım bahaneler öne süren sevmeyen birine daha söyleyecek bir şeyim olamaz benimde kendime bir saygım var dediğin gibi bitti sadece acaba tepkisizlik bir erkekte ne düşündürür diye merak etmiştim
Elinden geleni yapmışsın izah etmişisin zaten onun sevgisi bitmese bu aşamaya gelmezdiniz. Tepkisizliğin ne düşündürmüştür bilemeyiz bu karşı tarafın durumuna bağlı. Belki hiç bir tepki vermeden gidişine memnun oldu belki beni hiç sevmemiş dedi belki hala tepki vermeni bekliyor gerçi bu zayıf bir ihtimal gibi yani bir sürü olasılık üretebiliriz. Sonuç olarak kafada bitirip kendi yoluna gitmiş gibi görünüyor.
İt gibi geri döner nasıl olsa sallamayacaksin bu tipleri
Dönsede tepki vermeyeceğim hahaha😅😅😅
Kendini hatırlatmazsan unutur gider oğlan az tepki ver
Amaan unutursa unutsun😂
En ıyısını etmişsin bravo ilişkiyi resmen toksik hale getemek istemiş ama işe yaramamş
Aynen öyle açıkça bir şeyleri söyleyemeyip böyle yaptı
Ssss et boş ver yawrum
Sanırım tepkisizlik en doğru karar. Çünkü sinir bozucu oluyo böyle durumlarda 👍🏻
Evet 😊
Ayrılık konusunda hakli ya da ozur dilenecek birsey yaptiysan senin araman lazim
Hayır doğruya doğru yapmadım aksine ayrılmak istediğini söylediğinde sevdiğimi sorun olarak gösterdiği şeylerin çözülebilecek şeyler olduğunu söyledim kendimi izah ettim ve sonrada hiçbir harekette bulunmadım bahane öne süren birine bir şey yapılamaz ki 😊
O zaman kafada bitirmis ararsada acma
Yok hayır bir daha herhangi bir harekette bulunmam asla buna cevap bile vermek dahil😊
Kendine karşı saygıyı arttırmış olursun başkası için artık ne düşündüğün umrunda olmicak
Çok haklısın 👍🏻
Sevmek veya sevilmek isteyen isteyen birisi için bunu söylüyorum hak edebilicek kişiye emek vermek istiyorum
Evet bende öyleyim
Yarabandi olmicaksam mutlu olurum buna da tamamsa bence sorun yok
Bide bakmışsın oğlan nişanlanmış 😂 neyse kolay gelsin
Hahaha hayırlısı olsun deriz napalım önümüzdeki maçlara bakarız 😂😂😂
En sevdiğim şey gizemli olmak merak eder hiç merak etme
Teşekkür ederim yorumunuz için 😊
Rica ederim 😊
ne için işe yarayacak tepkisizlik hikaye bitmiş zaten adamın umrunda değilsin ki kendi hayatına bakıyor bence çok da üstünde durma tepkisizliğe devam
Aşırı işe yarar 1 ay sonra falan döner yalvarır aşk acısından ölesi tutar benimki 2 ay sonra farkına varıyor ama barışma her şey daha kötüye gidiyor
Sen doğru olanı yapmışsın..
Teşekkür ederim 😊
Birkaç ay sonra geri dönebilir. Olumsuz şeyleri unutur. Özler bence
Yapacağın başka bir şey yok zaten en iyisini yapmışsın
Bu konuda çok sabırlı olman gerekiyor. Belki birkaç ay, belki bir yıl beklemen gerekebilir. Eğer o suçluysa kesinlikle pişman olacak. Ama bazı şerefsizler de var ki ne kadar pişmanşıktan ölse de belli etmiyor, dönmüyor. Bunu da bil.
en güzelini yapıyorsun gerçekten
Tabiki
İçten yıkar insanı
Bilemiyorum 🤷🏼♀️
En iyi cevaptır
Aynen
Kendi istemiş Tepkisizlik insanı mahveder
Aynen 😂
Tepki verme sakin
Vermeyeceğim 😂
Daha cok zoruna gidecek ugrasmaya basliycak benimki oyle yapiyordu
Eğer hayatında başkası varsa işe yaramaz
Vardır illaki kimse başkasını bulmadan elindekine kötü davranmaz diye bir laf var ya hani o hesap 😊
Öyle ya evet ) sen ne olmasını istiyorsun
Tepkisizlik en büyük tepkidir.
Kesinlikle
Çok işte yarar en doğrusunu yapmışsın
Teşekkür ederim
çok işe yaramış bence
Nasıl yani neden
onun göndermelerine bir çey yapmaman işe yaramış ve gitmiş işte
ki sevgi yoksa bir işe yaramaz o ilişkiden de
Evet çok haklısın
çok işe yarar onu unut ve yeni arayışlara çık
Aynı düşüncedeyim bende sadece acaba tepkisiz kalmak bir erkekte ne düşündürür diye merak ettim 😊
öyle mi siz de benim gibi düşünüyorsunuz helal olsun size ayrıca tepkisiz kalmak onu çıkmaza sürükler yani doğru kararları veremeyen erkek kendi eliyle kendini yok edebilir
Tamamen çıkar hayatından bekleme bile bence , tepkide verme kendilerini bir şey sanıyorlar sonra
Evet aynen öyle yaptım
Döner mutlakaaaa ama zaman lazım denendi onaylandı etkileşim verme
Yavrum yaramış o kadar yaramış ki seni görmek bile istememiş emin ol geri döner çok geçmeden sen dönme ama ona sakın
Valla bilemiyorum ilk önce ayrıldığı gün sadece bir yerden sildi birkaç gün sonrada tamamen her yerden sildi anlam veremedim 😂😂
Salla gitsin herşeyini yak erkek değil mi !!
Kesinlikle öyle canım amaaan
🥰😄😄
Ayrılık var ise ne diye kurcalıyorsun boş ver gitsin
#Hükümdar
İyi yaptın. Zamanla seni arayacaktır. Benim düşüncem bu...
Yok yazmaz böyle boşuna bekleme
Beklemiyorum😊
Ben de aynısını yaşadım soruyu görünce hiç göndermeli bişey paylasmadig8mi fark ettim paylaşmaya gidiyorum dkkfifififigig
1 ay uygulaman gerekiyor bunu o zaman işe yarar eğer ki seviyorsa hâlâ
Sevmeyen insana hiçbir taktik işe yaramaz
Bence en iyisini yaptin gerçek bi bağ olsaydi bukadar kolay bitmezdi benimkinin başka kizlara yurudugunun videolari geldi benden ayrildiktan 3 gün sonra hemde kendinen yaşca buyuk kadinlara
Tabiki etmez postalamıs seni hahahahshhdncndmmfövmfm
Sessiz kalmak daha iyi
Öyleyim:)
Doğru olanı yapmışsın
Hiç işe yaramıyor denendi
@deniz19951 denedin mi
Aşıksan konuş bence
🙈🙈🙈
🙄 denedim dedim ya
Niye kızıyorsun agresif :)
Kızarım bir lafı ikince kez tekrarlatanlardan nefret ederim çünkü
Kızma nr gerek var :)
Bende deniyorum 😂😂😂😂
En iyisini yapmışsın
Teşekkür ederim
Hayat kurtarır.
Bencede 👍🏻
Tepki vermemeye devam et seni arayacaktır illaki
Pek sanmıyorum ama zaman gösterir zaten her yerden sildigin için göremez 😂
Başkasını bulmuştur çoktan
Kesinlikle kimse yedeğini bulmadan elindekine kötü davranmaz diye bir laf var :) zaten bencede öyle olduğu için ufak tefek cozulebilcek şeyleri bahane etti :)
En iyi ben bilirim bana yalandan hastalığım var deyıp ayrılmıştı Allah bın belasını versin onun yüzünden psikolojim bozuldu işten ayrıldım
Amaaan değmez bacım her şeyin en iyilerine layığız hayata daima dimdik devam etmek zorundayız 👍🏻🌸
Umrumda değil sadece güvendiğim için pişmanım elın afedersın abazasına guvenırsen olacağı bu.. ve RABBİM hakkımı bırakmasın diye dua ediyorum hep
Seni hak etmiyoo
Teşekkür ederim :)
Bak kendi kaybetti öküz
Hahaha harikasın canım benim yaa 😂😂😂
böyle erkekte olmaz yani :) aglamayana mama yok
Ne demişler 2 egolu yan yana durmaz. )
Egoyla ne ilgisi var benden ayrılmak isteyene yalvarıp yakarsamıydım onu sevdiğimi uygun bir dille söyleyip çekildim daha ne yapsaydım :)
Özür dilerim O zaman eski sevgiliniz egolu. Eğer kendinizd saygınız varsa ne konuşmaya ne de birseylerin peşine koşmayın. Yazarsa da engelleyin. Hatta numarasını da engelleyin
Yorumunuz için teşekkür ederim bende dediğiniz gibi düşünüyorum kendime bir saygım var zaten hiçbir şekilde bir beklentim falan yok peşinden koşma falan gibi bir durumumda söz konusu değil aksine hiçbir harekette bulunmadım zaten ayrılmak istediği söyledi bende aslında sevdiğimi söyledim kendimi izah ettim sonrada başka hiçbir harekette bulunmadım bulunmamda dediğim gibi kendime saygım var 😊
Benim ayrıldığım ilişkiye çok benziyor anlattığın. Eğer ki sen isen Allah bin belanı versin.
ahshsgagad güleceğim yoktu hiç
Ahahaha😂😂
Hahahahah yaa 😆😆😆 ben degiiiiilim çünkü neden biliyor musun hemen hemen herkes aynı şeyleri yaşıyor her ilişkinin bitişi böyle
Kusura bakmayın valla bu kadar dandirik sebepten bitecek tek ilişki benim başıma gelir sanmıştım o yüzden şüphelendim dlvösşcls
Seninki başka kız bulmuş o yuzden gitmiş onla arası bozulunca döner
ne bakımından işe yarıycak bitmiş bişi
Hiç bir işe yaramaz
Ennn doğrusunu yapıyorsun
Karar verdiyse hiç işe yaramaz
Kafaya takamak gerekli oda zor
Seven erkek merak eder. Weviyorsa eder...
adamına göre
geri dönerse güncellleeeee