Sevgilim askere gitti beni orda aldattı ayrıldıkk,.. içeriği okuyun lütfenn.. ve yorumlarınızı bekliyorum?

sevgilim askere gitti... ordan bir kız bulmuşş.. aldattı beni ayrıldık. üstünden 2 ay geçti bnde başkasından biraz hoşlandığım için biraz da onu unutmak için çıkmaya başladık.. sonra askerdeki gizlice tel kullanıyo ve beni aramaya başladı.. bana sürekli psikolojim çok bozuktu nasıl ayrıldığımı bile hatırlamıyorum filan dedi.. bnde ilk başta sevgilim olduğunu sölemedim ve ona moral verdimm tabi seni seviyorum filann demedimm.. iyi, güzel şeylerden bahsettim.. kapatırken kafana hiç bişey takma filan diodum.. sonra bana tekrar başlayalım filan dedi.. sevgilim olduğunu söledimm... bana küfür etti.. açıkçası bende ona ettim. sen beni aldattın ne hakla bana hesap soruyosun filan dedim.. ben şimdi napmalıyımm.. aradığında konuşayım mı yoksa hiç açmiyim mi.. sonuçta asker.. ve herkes bana asker psikolojisi çok bozuk filan diyo.. yorumlarınızı merak ediyorumm.. ( tabi bu durumdan sevgilime bahsettim ne diye arıyo filan dedi ama geçiştirdi.. yani tam bişey sölemedi aslında )
Sevgilim askere gitti beni orda aldattı ayrıldıkk,.. içeriği okuyun lütfenn.. ve yorumlarınızı bekliyorum?
Cevapla