Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Belki de sürekli başa dönecek olma düşüncesini ya da yeniden hayata sıfırdan başlayacak olma düşüncesini aklına getiriyorsundur. Belki de daha çok şey paylaştın ikinci evliliğinde o yüzden. Bilemeyiz. Yolun açık olsun. Neticede her son bir başlangıç
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 697 cevap paylaştı. İlk seferinde kendini çok haklı görüp rahatlayabilirsin ama ikincide kafanda bir soru belirir acaba sıkıntı bende mi! Ve üçüncü evlilikten korkar daha temkinli bir hayat yaşamaya çalışırsın ama benim kendi fikrim sen normalsin çünkü kendini özeleştirini yapabiliyor ve sorgulayabiliyorsun 👍 o yüzden bildiğin gibi yola devam et sadece bundan sonraki partnerini daha dikkatli seç!
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılİkide sıfır çekmenin sende yarattığı özgüven eksikliği olabilir. Demek ki evlilikte veya eş seçiminde başarısız oluyorsun.
Belki de ikinci evliliğinde aşık olmuş ve ayrılık seni daha çok sarsmis olabilir.
Ayrıca bunu neden soruyorsun, sen kendini bilmiyor musun?
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen her ilişki bir diğerinden farklı anlamlar taşıyor ve farklı duygular uyandırıyor. İlk boşanman belki daha kolay geçmiş olabilir; ama ikinci ilişkinde daha derin hisler yaşamış, daha fazla bağlanmış ya da ortak anılar biriktirmiş olabilirsin. Belki de bu sefer kendinden daha fazla vermiş ya da hayal kırıklığına uğramış olabilirsin. Her insanın ilişkilerdeki kırılganlığı farklı zamanlarda farklı şekillerde ortaya çıkabiliyor. Şu an hissettiğin bu karmaşık duyguları anlamaya çalışabilir ve kendine zaman tanıyabilirsin. Belki daha önce kendine sormadığın soruları sormanın ve yeni bir perspektif geliştirmenin tam zamanıdır 💛 Bütün bunlar seni daha da güçlendirecek... Kendine nasıl iyi gelebilirsin?
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 866 cevap paylaştı.
1 yılilk boşanman tecrüben idi ikinci boşanman ise seçimin demek ki bir yerde yanlışlık yapıyorsun ki bu hüzün giriyor içine
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlenip boşanmak zor olsa gerek. Avukat işleri filan var. Bana göre zor.
Senin yerinde olsam bundan sonra sadece sevgili yapardım ve sevgilimle aynı evde yaşardım ama evlenmezdim. Çünkü prosedürler çok zor
14 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@aerolite insanlardan gizli hareket etmek gerekiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılDemek ki ilkinde sevgin tamamen bitmişti ki rahatlamış hissetmişsin ya da üzülmemissin. İkinci de hala sevgin devam ediyor muhtemelen bu da seni üzüyor doğal olarak
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 448 cevap paylaştı.
1 yılArtık bazı şeylerin son bulmasına olduramamana üzülüyosun senin adına üzüldüm umarım hep mutlu olursun
03 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 🥰💗
Gizli Üye(36-45)1 yılBende ıkıncı kez bosanmanın eşiğindeyim. İlk zaten rezaletti bittiğine sevindim ama ikinciyi severek yaptım ve ikinci sende boşanmak elalem ne der düşüncesi falan zor geliyor
125 Yorumla- 1 yıl
Yok Bana Elalem bir şey demesine gerek yok Elalem beni ilgilendirmiyor Ben elaleme göre Şekil almıyorum böyle bir Korkum da yok benim tek zoruma giden güvendiğim değer verdiğim 8 aylık eşimin bana böyle yaptıkları Sonuçta ben çalışıp kendi paramı kazanan insanım Ben aileme bile minnet etmedim evlendiğim adamı bile minnet etmedim ben
Cevap sahibi1 yılAlkolik diyosun ne bekleyebilirsiniz ki
Cevap sahibi1 yılAynen öyle olan olmuş onsuz daha mutlu olacagın kesin
Cevap sahibi1 yılZamanla oda. Bidaha da evlenmezsin belki artık.
Cevap sahibi1 yılAynen öyle benim çocuğunda yok
Cevap sahibi1 yılDüşünmeyi bırsk o zaman bitsin ve yeni sayfa aç brnde öyle yapıcam
- 1 yıl
Yok gündüz aklıma gelmiyor Sadece böyle işte Geceleri böyle aklıma geliyor hani böyle Tek başıma yemek yemek oturmak Hani gece bir yokluğunu arıyorsun gündüz pek o kadar şey olmuyorum da gece gerçekten yani her şey gözümün önüne geliyor evin içi duvarlar üstüme üstüme geliyor ama Atlatacağım yani günler de geç ecek yine güzel bir sayfa açacağım hayatıma
Cevap sahibi1 yılSana tavsiyem geceleri film izle inan çok iyi modun değişiyo düşünmüyosun
Cevap sahibi1 yılBol şans yap kahveni herşeyi bi kenara bırak. Bana ilan oldu zamanında filmler
Cevap sahibi1 yılher şey geçiyor ve
- 1 yıl
- 1 yıl
@Hayatgercek Yok yahu bence artık ikisi de evlenmek istemezler. Biraz cesaret vereyim dedim, kötü bir niyetim yok 😅
- 1 yıl
- 1 yıl
@Hayatgercek Ben ikisi de bekar diye anlamıştım. Ama evli de olsa arkadaşça bir iletişim kurulabilir diye düşünüyorum. her şey ihtiyaçlara göre şekil alır.
Cevap sahibi1 yıl@aerolite sizi mi kıralım ya 😅
- 1 yıl
3 olarak yeniden evlenme bil ki oda birinci ve ikinci olarak evliliğine benzeyecek birincisi tecrübendi 2 si ise senin seçimin olarak çıktı karşına
Cevap sahibi1 yıl@benbircezveyim boş konusmauım nasip kısmettir sen kimsin evlenme diyosun brelki 70 yasına gelip evlenecek. Sen kendi hayatına bak. Ve sen soruyu soran istediğin kadar düşünme bigün biri çıkar tüm düşünceler değişir.
Soruyla bagımı koparıyorum daha görmek istemiyorum
1 yılYeniden olduramamanın verdiği hayal kırıklığından. Hakkında hayırlısı😌
02 Yorumla- 1 yıl
Amin Çok sağ ol güzel duaların için🙏😊
- 1 yıl
😇🙏🏻
2 kez hayal kirikli yasamanin etkisi olabilir.. bunda belki de suclu sensin
05 Yorumla- 1 yıl
Yok ben Üstüme düşeni yaptım Ben hep çalıştım 18'inden biridir Ben çalışıyorum yaşı oldu 32 Yani bu evliliğimde de çalıştım hiç durmadım Ama adam hiç bana destek olmadı çalışmadı hep benim paramı yedi alkolü sorumsuzluğu ailesi beni hor görmeleri Ailesi beni istemezse adamın beni ailesine karşı savunmaması hep eziklemesi
Gizli Üye(25-29)1 yılİkinciyi de eskitti damgası korkutuyordur belkide
25 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHerkesin başına gelebilir gençlik hatası çok bağlandıysanız canınız yanmıştır
Cevap sahibi1 yılAsla asla demeyin doğru insan çıkarsa neden olmasın henüz çok yeni olduğu için böyle düşünmeniz normal ama iyi insanlar bir yerlerde hala var umarım iyi insanlarla karşılalırsınız
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılBu yaşa kadar 2 ise bundan sonra daha çok olur bence. Üst diyenler beğensin. Oran 2.30
00 Yorumla
1 yılAlışmış kudurmuştan beterdir. Aldırma geçer
00 Yorumla
1 yılİlkinde neden bosandin?
İkincisi neden?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 626 cevap paylaştı. Belki bu durumla ilgili haklarını tüketiyorsun hissiyatın vardır.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılArtık yenisini bulmakta zorlanacaksın ondan dolayı olabilir
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
1 yılDaha farklı bir yaşam ve daha güzel günlerin etkisi olabilir
00 Yorumla Böyle şeyler okuyunca evlenmeye korkar oldum. Evlenmeyeyim mi sevmeyeyim mi kimseyi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Yaş ilerledikçe yalnız kalma düşüncesi insana ağır gelmeye başlar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 518 cevap paylaştı.
1 yılİlk kocanda sabretmezsen kapı kapı gezersin bu akılda
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılilkinde dersini alıp çalışmışsın, ikinciye de çalıştığın yerden evlendiğin için olabilir. bir dahakine çalışmadan evlen.
04 Yorumla
Cevap sahibi1 yıltamam asla evlenme
Cevap sahibi1 yıltüh be
Kesin zor bir dönemden geçiyorsunuzdur 🥹 iki ilişkideki duygu dinamiğiniz etkili buna bence, ha belki aynı olayı 2. Kere yaşadığınız içinde olabilir ama ne yaşarsanız yaşayın umarım mutlu olursunuz ❣️
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHalbuki alışkanlık haline getirmişsin
Neden ki acaba 😂01 Yorumla
1 yıl2 defa boşanmak mi bidaha evlenmezsin diye ümit ediyorum
29 Yorumla- 1 yıl
Kiz boş ver bekarlık sultanlık
- 1 yıl
Üzüldüm senin adına 🥺 neden ayrılıyorsunuz daha yeni evlenmişsiniz
- 1 yıl
Asko yok bırak sevme bu adamı sen aman aman başına bela olur
- 1 yıl
Unutursun zamanla anlayabiliyorum seni
Gizli Üye(30-35)1 yıl3. de maille boşanırsın çok raad çok profesyonel 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılİlkinde anlayamadın mı evliliğin sana göre bişey olmadığını?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılIkinci boşanma nedir arkadaş evlilikler oyuncaga donusmus resmen şu hale bak
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılseni ytkta bi tek belki o boş altabiliyodu o yüzdendir
00 Yorumla
1 yılİkinciyi daha çok sevdiğin için ama bence üzülme iyi ki boşandım de
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,2b cevap paylaştı.
1 yılFarklı bir şeyler olmalı
10 Yorumla Seviyorsun demeki
02 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 698 cevap paylaştı.
1 yılsüreçler ve yüklenen anlam farklıdır belki
011 Yorumla- 1 yıl
özel değilse boşanma sebebi nedir
- 1 yıl
sevgi bir yere kadar sonrası bahsettiğin konular ile birlikte düşününce manasız ve anlamsız oluyor o nedenle doğru karar vermişsin. sorumluluk sahibi olmayan biri ile olmaz bu iş
- 1 yıl
Asla olmaz benim 6 yaşında bir oğlum var bana yetiyor yani başka kimseye ihtiyacım yok Rabbim büyük Allah can sağlığı verdiği sürece ben çalışır oğluma bakarım zaten çalışıyordum yine devam ederim çalışmama artık nereye kadar gücüm kuvvetin bitene kadar Gittiği yere kadar çalışırım
- 1 yıl
bu konuda kadınlar daha başarılı bence ve artık bir erkeğe ihtiyaç duyan kadın sayısı çok azıldı bu da güzel bir şey
- 1 yıl
her insan onu veremiyor
- 1 yıl
o nedenle hızlı karar vermemek lazım
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Bu sefer daha çok alışmışsındır bellki
012 Yorumla- 1 yıl
Ikincisi Ailesi bir beni istemiyordu adamın alkolü sorunu vardı zaten bırak dedim bir bıraktı sonra gene başladı işe girdi 2 ay çalıştı geri kalan çalışmadı benim çalıştığım paraya göz dikerdi alırdı elimden kaç kere öyle kartlarım boşalttı beni ona buna minnet ettirdi yani Çekmediğim kalmadı bunun Elinden alkol arkadaşları bitmiyor
3. sü hiç koymaz merak etme:D
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. 2 defa başaramamış hissi oluşuyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılSonrakine sevinirsin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 419 cevap paylaştı.
1 yıl2 defa mı evlendin jdjdj
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 14,4b cevap paylaştı.
1 yılÖzlem hanım erken boşanma probleminiz var
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bilmem benimde aynıydi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ruh eşini bulamamışsın. Bulsaydın böyle olmazdı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBelkide ilkinin ahını aldın...
04 Yorumla- 1 yıl
Ilki de a**** koyayım aynı boktu adam karı kız Alem pavyon ailesi geldi beni istemeye ertesi gün söze geldiler ailem de zaten başından atmak için evlendirdi beni bir öğrendim ki zorla evlendirmişler adamı benimle Ailesi tehdit etmişler ailesi yani adam sağı solu belli olmayan serserinin tekiyim işte Ailesi evlendirelim Belki bir sorumluluk sahibi olur diye benimle evlendirmişler Al başına belayı her gün dayak da onu da bana yaptı bundan sonra anası beni dövmeye başladı Neler çektim
Cevap sahibi1 yılHmm bak işte onu bilemiyorum
Eğer dediğin gibiyse bu adam boşanmayı hak etmiş
İkincide neden bu kadar koydu peki boşanmak
Cevap sahibi1 yılSeninle çok mu ilgili çenesi çok mu düşük ağzı laf mı yapıyor
Gizli Üye(30-35)1 yılAtıyorsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
1 yılAlismislik
00 Yorumla
1 yılpişmansın.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer