Ablamın kötü bir evliliği var, kocası işsiz ve sorumsuz. Ayrılmasını söylesem yuva bozmuş olur muyum?

Arkadaşlar, ablamın evliliği kötü adam gerçekten çok sorumsuz işsiz ve ailesi umursamıyor ablam işe gidiyor ufak çocukları var kiradalar evde besliyor resmen artık dayanamıyorum söylemek istiyorum ama yuva bozanın yuvası olmaz derler günaha girer miyim kötü bir kataktere bürünmek istemiyorum?
Ablamın kötü bir evliliği var, kocası işsiz ve sorumsuz. Ayrılmasını söylesem yuva bozmuş olur muyum?
Ablamın kötü bir evliliği var, kocası işsiz ve sorumsuz. Ayrılmasını söylesem yuva bozmuş olur muyum?
Cevapla