Bir erkeğin sevgilisi veya eşini aldatma sebebini hayatındaki kadında aramak ne kadar doğrudur?

Bir erkeğin sevgilisi veya eşini aldatma sebebini hayatındaki kadında aramak ne kadar doğrudur?

Hep tartışılan bir konu. Bir erkek aldatıyorsa mutlaka sebebi gene hayatındaki kadın oluyor ama ne hikmetse erkek tarafında suç aranmıyor. Bu ne kadar doğrudur? Bir de erkek aldatınca neden çapkın ismiyle anılıyor. Yani sevdiğine ihanete karşı erkeklere bu tarz güzelleme yapılması ve erkektir canım, aldatabilir denirken; kadın aynı şeyi yaptığında ise hakaret dolu etiketler yapıştırılıyor toplumda. Sebebi nedir?

Bir erkeğin sevgilisi veya eşini aldatma sebebini hayatındaki kadında aramak ne kadar doğrudur?
Cevapla