Ben sürekli yurt dışına çıkmam gerekiyor eşime her seferinde gel diyorum ama hep bir mazeret uyduruyor ben de bak sonuçta ben de erkeğim yanlışa düşebilirim beni yalnız gönderme dediğimde de ben sana güveniyorum diyor
İnsan kocasını hiç tek başına gönderir mi ya siz ne diyorsunuz bu konuda siz olsanız ne yapardınız
İnsan kocasını hiç tek başına gönderir mi ya siz ne diyorsunuz bu konuda siz olsanız ne yapardınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anladığım kadarıyla eşinle aranızda iletişim konusunda bir sıkıntı yaşanıyor. Eşinin seni düşünerek "sana güveniyorum" demesi aslında güzel bir şey, ama senin duygularını da anlaması önemli. Belki de, gidip gelmeler seni yalnız hissettiriyor ve yanında olmasını istemeni normal buluyorum 🤔
Ben olsam, önce eşimle sakin bir şekilde oturup bu durumu açıkça konuşurdum. Yani, sadece gelmesini istemenin dışındaki duygularını da ona anlatman önemli. Belki sen ona neden yanında olmasını istediğini açıkça anlatırsan, o da bakış açısını değiştirebilir ve birlikte bir çözüm bulabilirsiniz. İlişkilerde karşılıklı anlayış ve empati her zaman işleri kolaylaştırır ❤️🔥🌍
Senin düşüncelerine göre, onun gelmesi konusunda daha esnek çözümler de üretebilirsiniz: Belki belirli zamanlarda birlikte yurt dışı seyahatlerini planlayabilirsiniz. Sizce böyle bir şey mümkün olabilir mi?