+1 yıl
Uzak dur değmez Üzme tatlı canını kıymetini bil Birak peşini ayrıl
Unut herşeyi kendi hayatına bak yoluna devam et Olmuyor sana zorlama ayrıl kurtar kendini
Üzme tatlı canını kıymetini bil unut gitsinZor durum herşeyin çözümü vardır Üzme tatlı canını sen dünyalar güzeli güzel kızsın en yolunda dosdoğru yürü de
Peşinden gelmeyenler utansın,
Değişme hiç kimse için,
Seni olduğun gibi sevmeyenler utansın.
Elinden gelenin en iyisini yap
Yüreğinden kavra bütün sevdiklerini,
Sonrasını hiç düşünme arkadaş,
Bırak kıymetini bilmeyenler utansın dünyalar güzeli güzel hanım efendi kızsın00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılEvlilik evcilik değildir gereklerini yerine getirmeyen evlenmesin. Biyolojiyi red eder kaçık teoriker ideolojiler bile uydurulmaya başlandı. Cinsellik evliliğin amacının tam yarısıdır bunu yapmayan kim varsa evlenmesin zaten. Evlilik aseksüel ve antiseksüellere göre değildir
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılAnnende kal burnu sürtülsün. Sana güzel mesaj atmayana kadar mesajlarına dönme. Seni merak etsin. Özlesin. Sonuçta insanız o seni
arzu eder sen istemezsin. Bunu anlayışla karşılaması lazım. Sana laf sokmasını o mesajı çok çirkin buldum. Anne evine gitmekle iyi yaptın. Sadece orada kalmayı çok abartma 3 günü geçmesin. Sonra aranıza soğukluk girer. Bu seferde ev halkı ne oluyor demesin.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba..
Evliliklerde tatsız olaylar yaşanabiliyor.
Her iki tarafında anlayışlı olmasi gerekiyor
Öfke ile bazen pişman olacağımız şekilde konuşabiliyoruz ne yazıkki.
Umarım daha dikkatli davranırsanız ikinizde00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, sizin yerinizde olsam ayrılırdım yani çünkü ne olursa olsun, ayrıca arada da öyle çok büyük bir mesele yokken böyle laflar bir ilişkide kullanılmamalı yani kavgada bile söylenmez deriz ya bu da öyle bir laf olmuş. Yani son karar tabii size ait ama ben olsam bu saatten sonra öyle bir insanla yapamazdım. Kadın da olsam zor yani kadınlık gururu diye de bir şey var nihayetinde. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendime güveniyorum ama artık sana güvenmiyorum diyeceksin diye bitireceksin bu kadar basit sadece o istediğinde onunla birlikte olmadın diye ayrılmak olmaz bu bildiğin yani düpedüz geri kafalılık
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa hanımlar bile kocayı hakli bulmus. Erkekler seks makinesi degilse kadinlarda degil. Yorgundur, depresif haldedir, hicbir sey yapacak halde degildir, cani sıkkındır seks havasinda değildir bir sürü sebebi olabilir bunun. Reddetti diye evden kovmak nedir? Evlilik her istegimizin olacagi bir mecra degil ki. Bazen anlayış gerekir ki bu anlayisla evlilik yürür.
Kimi zaman kadin anlayis gösterir istemiyorum ama yapsın bari diyebilir kimi zamanda kadin istemediginde erkek anlayış gösterir. Evlilikte anayasanin degismez kanunlari yok ki. O gun olmaz baska zaman olur. Barbarlığa ne gerek var? Bunun yerine istememe sebebin nedir, hasta falan misin canını sıkan bir sey mi var, yorgun musun diye sormak bile insanlıktır.
Ben bazen eşime yorgun musun diyorum biraz yorgunum diyor halinden de anliyorum cok üstelemiyorum. Yorgunsa, keyfi yoksa, cani istemiyorsa nasil yapacak? Ayni sey kadin icinde gecerli. Ha baska zaman acısı çıkarılır sorun degil. Bu sekilde davranmak zulüm olur. Kadin hep görev gibi yapmaya baslar. Seksteki tek amaci erkeği doyurmak ve üremek olur. Boyle bir kadında nasil mutlu olurda, baska zaman isteyerek yataga girer orasi muamma işte. Tamam kari koca birbirini olabildigince tatmin etmeli ama arada sırada da es geçmeler olur insanlık hali.11 Yorumla- +1 yıl
Bravo
+1 yılKocan hakli
Erkek xkmedimi ve kadini bosaltmadimi her turlu zilgiti hakareti yer kadin yapmayinca istemiyorum hayvan gibi tecavuzmu edecen der
Sunu unutmayin kadin zevk almasada zevk verir acar bacaklarini iki tatli soz tamam
Ama erkek istemese zevke gelmese canim istemiyor ama karimin cani istiyor onu xikip bosaltayim diyemez cunku onun kaldirmak zorunda oldugu penisi var buda zevke sevgiyle arzuyla kalkiyor
Şu ekonomik krizde yol is para patron vs vs bircok problemin arasinda seni istemiz arzulamiz neden yok diyorsunuz anlamamki24 Yorumla
Soran+1 yılKadın arzulamıyordur belki?
- +1 yıl
Kadin arzulamasada seks yapabilir
Ama seks yapabilir ama erkek yapamaz iliskilerde bazen karsiliklis ssdece onun icin birseyler yapar
Soran+1 yılKadında keyif alabileceği bir seks ister yoksa zevk değil işkence gibi gelir kadına.. kendim için demiyorum bu böyle yani
- +1 yıl
Elbette buna sozum yok
Erkek icinde
Ben cok kucakta seks yaparken sevgilim benden once bosalip ustume yigiliyor devam etme ici yaniyor diyordu
Yala em yok anal yok elinle bosalt yok meme arana al yok banyoya gidip şanpuanlayip masta bosalirdim buda buyuk iskence ama dovecek halmiz yok bosaltmadi diye ayrilacak halin yok herzaman olmasi kotu ama arada iki taraf olmaya bilir
- Aşk İlişkileri konusunda 757 cevap paylaştı.
+1 yılO senin eşin birtakım ihtiyaçlarını karşılamak zorundasın. Ev işlerine evlenmeden önce hakim olmak zorundaydın ileride sorun yaşamamak için yazdığı sey hoş değil ama sinirinden yazmıştır bir kadın kocasının gonlunu yapmakla sorumludur erkekte esinin gonlunu hosnut etmekle sorumludur iki taraftada hata görüyorum
535 Yorumla- +1 yıl
Ablacım senin şu yorumlarına bayılıyorum ewt erkekler olarak kadınlardan ihtiyacimizi gidermelerini istemek en doğal hakkımız die düşünüyorum yaniliomuym,,?
- +1 yıl
@osmancorapcı çok haklısın olması gereken bu birde yorumuma katılmıyorlar degisik insanlar
- +1 yıl
Kadının yaradılış amacınin biride erkeğe baksın şevkat göstersin ihtiyaçlarını gidersin onu mutlu etsin rahatlatsn değilmidr?
Soran+1 yıl@osmancorapcı belki benim yaradılışımda yoktur
- +1 yıl
Kadınsn var erkeginle ilgilenmek zorundasın
- +1 yıl
Pardon da bir kadın olarak bunları yazman çok iğrenç. Sen kendini 'hizmetçi' görüyor olabilirsin ama biz değiliz. Kadınlar ev işi bilmek zorunda değildir, mutfak işlerini bilmek zorunda değildir. Her insan kendi hayatını idame ettirecek kadar bilmelidir, kadın ve erkek içinde geçerli. Ev işleri bölüşülmeli, kadının üzerine yıkılmamalı. Vazgeçin artık şu ev işleri kadının görevi algınızdan..
- +1 yıl
Ve ayrıca evli de olsan aynı zamanlarda istekli olmayabilir insanlar, kocan 'yatağa geç' dediğinde köle gibi hemen yapacak mısın? Evli de olsan cinsel ilişkiyi o an istemiyorsan yapmak zorunda değilsin.
- +1 yıl
@Gizemkarakurt sen o an istemesnde eşinin cinsel isteğini gidermek zorundasın bu evlilikte bir kadının basli başına en önemli görevidir...
- +1 yıl
@osmancorapcı Siz kadınları sadece cinsel obje gördüğünüz için böyle düşünmeniz normal, yetiştirememişler sizi. Çok yazık. Umarım evlenip hayatı birine zindan etmezsiniz.
- +1 yıl
Unutmayın cinsellik insanın doğasında var yemek, içmek gibi gayet doğal bir ihtiyaç ve bu ihtiyacı ewli bir erkekte olsun bekar birinde olsunkarşılaması gereken de bir kadındır..
- +1 yıl
@osmancorapcı Ben evlilik hayatında cinsellik olmasın demiyorum ki, arada insanın yapası gelmez isteksizdir. Her zaman eşi istiyor diye zorunlu sevişemez kimse.
- +1 yıl
Ama çok zevkli çok keyifli cinsellik insana herşeyi unutturuyor bebek gibi rahatlatıyor hakszmiyim bu konuda
- +1 yıl
evliliğin temel yapıtaşlardan birisi cinselliktir, insan eşinin bu ihtiyacını gidermeyecekse neden evleniyorki evcilik oynamak için heralde
- +1 yıl
Cevap ver lütfen özelden bana @Saraaltin90
- +1 yıl
@DreamGhosters O zaman kendinizde problem arayın, demek ki kadını tahrik edememişsin ki o an isteksiz.
- +1 yıl
Benim öyle bir sorunum olmadı libidosu aşırı yüksek biriyim her türlü pozisyondada eritirim. Siz aseksüeller bence ilişki kurmamalısınız
- +1 yıl
@DreamGhosters bence bu hayattaki en zevkli en keyifli eylem cinsellik 😘
- +1 yıl
@osmancorapcı baksana biyolojisini reddeden bile var 😂 biri seks yapmam diyor geçen başkası çocuk doğurmam diyor , tamamen psikiyatrik sorunlu bunlar. Bir ev hanımın kocasına yemek yapmasına bile kölelik diyor. 🤣
- +1 yıl
@DreamGhosters Okuma yazman yok herhalde, seks yapılmasın diye bir şey demedim. Sadece insan bu, arada istemez olmayabilir; onda bile erkeklerin sanki kadın her an yapmak zorundaymış gibi davranmasını normal bulmuyorum. Ayrıca, insanın yemek yapması kölelik değil. Onun görev olarak kabul edilmesi saçmalık. Kadınlarda iş hayatında yer alıyor, birde yemek+temizlik gibi işlerin hepsini de gene kadından bekleniyor. Toplumsal kalıpları yıkmamız gerekli.
- +1 yıl
@DreamGhosters tartışmaya dahi gerek yok insanların seviyesini bu şekilde görüyoruz yoruma bodoslama atlayarak çok düzgün normal insanlarmış gibi davraniyorlar igrencsem igrencim orfumden kültürümden kopmuyorum dinimden şaşmıyorum. Böylelerini engelleyip tek kelime ettirmeyeceksin havlasin dursun
- +1 yıl
@Saraaltin90 haklısın ablacım benim kızdığım nokta yaradanin zevkli var ettiği seksi böyle insanların kabul etmemesi pis gözüyle bakmasi
- +1 yıl
@Saraaltin90 Haklısın zikzak çizmekte üstlerine yok
- +1 yıl
@osmancorapcı dengesizler iste
- +1 yıl
@Saraaltin90 iyi ki bu kadar zevkli olmuş SEKS yoksa şu hayatın lanet stresini üzerimizden başka nasıl atardık?
- +1 yıl
@osmancorapcı hayat seksten ibaret değil dostum anlatmaya calsjtigjm seks için değil kocanın ihtiyacını karşılama evi de beraber temizle ozaman kadında evde oturmayacak oda çalışacak görev paylaşımı madem herseyi geç adam ihtiyacını karşılamayacaksa yemek ev işi yapmayacaksa niye evlendi bakarken kendi Zaten yapıyordu niye yük altına girdi oyuncak ya zaten. Bakarken gider escort yapar evine temizlikçi tutardı aynı para yapmasınlar allah aşkına kadınız hepimizde kadınızda böyle diye diye ınsanları bağından kültüründen kopardılar
- +1 yıl
@Saraaltin90 haklısın bekarken zaten bol bol ihtiyacı karşılamak için zina yapioz oda günah hemde maddi yük
- +1 yıl
%100 haklısın 👍 Kadın kadınlığını erkek adamlığını bilecek 👍
- +1 yıl
@SevmekGuzel007 🤗🤗
Soran+1 yılayağınıda yıka aman hoş et sen gönüllerini
- +1 yıl
Gizli bu kadar haklıysan neden gizlisin?
- +1 yıl
Ederim sana soracak degilim esimle aramdaki samimiyeti özeli.
- +1 yıl
Kocanin ayağıni yikadin diye barıştınız herhalde ndkdjdjdj
Soran+1 yılYoo geldi özür diledi ikna etti beni yol boyunca bende diledim tabi öyle barıştık
- +1 yıl
Demekki ayak yıkanmaya gerek yokmuş öyle değil mi. Böyle beni gard alıp bana karşı oynamaniza gerek yok fikrimi yazdim bukadar olay olmasına gerek yok ne güzel barışmışsınız olması gerekende buydu millet gibi git kocanı bosa yorumu yapmadım
- +1 yıl
@Saraaltin90 ayak yıkama meselesinde fena ters köşe yaptın 😎👍🏻
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇalışıyor olsan sana hak verirdim ama ev hanımıyım diyorsun, bütün gün evde ne yapıyorsun? İnternet diye bir şey var buralarda takılmaktansa yemek tarifi öğrenebilirsin. Hem evde sorumluluklarını yerine getirmiyorsun, hemde eşine karşı. Evcilik oyunu sandın herhalde evliliği
32 Yorumla
Soran+1 yılsınava hazırlanıyorum
Cevap sahibi+1 yılolabilir bu bir bahane değil. Hem evli, hem çalışan, hem anne olan arkadaşlarım var. Herşeyi idare edebiliyorlar. Sen biraz rahata alışmışsın bence
Aşk İlişkileri konusunda 778 cevap paylaştı. Bu nasıl bir iğrenç cümledir ya. Evlilikten soğudum diyorum da boşa demiyorum. Saygı falan 0. Ev hanımı olunca özellikle kadınları eziyorlar. Başta çalışan kadınla evlenseydin ozaman. Sonra da böyle saygısız cümleler sarfediyorlar. Hayır sakın gitme ! Saygısız herifle tüm ilişkini kes.
10 Yorumla
+1 yılYani sırf eşinle birlikte olmadığın için eşinin seni evden kovması çok saçma. Bence geri dönme
00 Yorumla
+1 yılBöyle kadınların değerini bilmeyip guruplarını düşünmeden ayak altına alan davarlar hiç bir kadını hak etmiyorlar. Annende kal Babana sana söylediklerini anlat ona gereken neyse söylesinler. Şimdi gidersen yapacağı herşeyi kabul etmiş olursun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılHadi ev işlerine hakim değilsin bilmiyorsun yapamıyorsun öğrenemiyorsun falan filan en azından onunla olmayı reedettmeseydin şu anda bu durumda olmazdın. Git ve gönlünü al adam haklı bu arada tüm gün evdeysen evi çekip çevirmen lazım.
00 Yorumla
+1 yılGüncellemede barışmışsınız gibi görünüyor. Uyarayım; Tarih tekerrürden ibarettir..
Kocan olacak mahluk, eğer adam olsa kadınını kovarcasına konuşmazdı.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Eşiniz ergenlikten çıkamamış.Çocuk yoksa hiç uğraşma derim. Bu bı tarz meselesi kadına bakışı belliki. Bu insan sizi bu mal gibi, hizmetçi gibi görmüş, hatta geyşa gibi...
01 YorumlaOnunla neden olmuyorsun? Kocan değil mi?
Eşlerin birbirlerine karşı sorumlulukları var.12 Yorumla
Soran+1 yılOlacaktım aslında sonra surat yapıp uyudu sonrada gecenin 3 ünde istedi bende uyanamadım o satte işte
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılbırakamayacağını paşa paşa geri döneceğini düşündüğü için posta koymuş. gidersen sürekli aynı muamele devam edecek.
10 Yorumla
+1 yılGeçer gider biraz zaman lazım. olur böyle şeyler alışırsın geçer gider. insan sinirle herşeyi söyler. herkesde vardır bu durum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 663 cevap paylaştı.
+1 yılDini yönden söyleyeyim. Ev işi bilmemen sorun değil ama ilişki istediğinde müsaitsen ilişkiye girmen senin vazifen.
00 Yorumla
+1 yılSaçma sonucta oomak Zorunda değilian neyine gğvenip böyle konusuyor
02 Yorumla
Soran+1 yılBen dışarda it köpek gibi çalışıyorum evde huzuru rahatlığı bulamıyırum diyır
- +1 yıl
Çalışsın çalışacak tabi kendi yapıyor huzursuzluğu
+1 yılbunlara köle gibi davranıcaksın insanlara iyilik yaramaz
10 YorumlaO lafı söylemesi hoş değil
Git evden bir daha gelme bak nasıl arayışa çıkar00 YorumlaBoşanma davasını sen at mesajlarıda kanıt olarak kullan
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılboşanacaksın ne yapacksın başka kendine saygısızlık mı edeceksin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Ağır laf etmiş size kalmış sonu sonuçta sizin hayatınız (
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen ananın yanında pijamalarında aksama kadar koltukta yanlayıp esra erol izle tc kızı.
Dönme bencede01 Yorumla
Soran+1 yılsananee
+1 yılbu tarz konuşan birine selam dahi verilmez ama siz bilirsiniz yine de..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılKarışık bir konu, asama verseydin iş uzamazdı, şimdi senden nefret etti muhtemelen gidip birileriyle birlikte olacak
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin gibi kadına…Ev işi pis sarı bez kocandan kıymetli mi ya
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 738 cevap paylaştı. Eşini mutlu etmesini bilmiyorsan ayrıl en doğrusu bu.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok sık mı reddediyosun onu. Eşim o kadar reddetmesine rağmen bi kere bile bunu demedim
00 Yorumla
+1 yılGit ve keyifli bir sevişmeyle durumu toparla. Evliliği evde geçirilen keyifli zamanlar ayakta tutar. Aksi halde sen mutsuz olursun o da dışarda mutluluğu arar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılGit bakalım ne yapacak. Biraz sonra cilvelii mesaj at yumuşar 😉
00 Yorumla
+1 yılKendine biraz saygın varsa dönmezsin, belki ilk başlarda zor olacak ama geniş vadede hayatının en doğru kararını vermiş olacaksın.
10 Yorumla
+1 yılYatakla cezalandirmak da yanlış bunun icin kovamak da. İki taraf da hatasını anlasa cok guzel olcak
20 YorumlaTabiki de gitme. Sırf sen onunlayken olmadın diye seni evden gönderen adama niye tekrar gidiyorsun ki?
00 Yorumla
+1 yılDik dur. Sana öyle her durumda her istediğini söyleyemez. Bunu anlamalı.
10 YorumlaBiraz sıkıntılı bir tip gibi bir kadına bunu diyebilen erkek pek de normal değildir ya
00 Yorumla
+1 yılHersey bu kadar basit değil sevgi yok
00 YorumlaHı yani diyorki paran vs varsa gelme diyor
00 YorumlaSende suçlusun o da tencere kapak misali
00 YorumlaGelip o alsın seni.
Gitme.
boş ver00 YorumlaHelal olsun adama defolun gidin
02 Yorumla- +1 yıl
Senin gibiler def olsa keske
Yani sırf onun için de git demez yani
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ayrılmalısın başka hiç bir şey yok.
00 Yorumla
+1 yılAdam hakli sonrada niye aldatti beni diyorsunuz
04 Yorumla- +1 yıl
Kadınlar seks makinası mı? Belki o gün canı istemedi.
- +1 yıl
Zaten hep baslari agrir biyerleri agrir
- +1 yıl
Oda bi ihtiyac sonunda
- +1 yıl
İhtiyaç tabi o gün değilse başka gün yaparlar zorunlu mu yaptığı barbarlık.
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. sizin durum bayaa karışık ikinizdede suç war bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO ne demek inşallah seni üzmez bi daha
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. eşin haksız mı sence? haksızsa neden?
00 YorumlaGitme
06 Yorumla
Soran+1 yılGeldi kucağına alıp götürdü
Soran+1 yılBaşta gelmicem dedim özür diledi yine gelmem dedim aldı kucağında arabaya koydu yol boyunca ben sustum o da beni ikna etti işte
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılGitme
04 Yorumla
Soran+1 yılAnnem ona hak veriyor:(
- +1 yıl
Çocuk yok umarım
Soran+1 yılyok hayır
- +1 yıl
Gidersen de yine yapacak aynı şeyi
Gitme neyine gidiceksin arkandan o koşsun
10 Yorumla
+1 yılSen neden birlikte olmadın başın mı ağırıylrdu :))
00 YorumlaTehdit gibi geldi bana bu
00 Yorumla
+1 yılGit onu mutlu et
00 Yorumla
+1 yılEv işi tm ds birlikte niye olmadin
00 Yorumlakaç senelik evlisiniz
00 Yorumla
+1 yılYok artık ya
00 YorumlaAdam haklı
00 Yorumla
+1 yılBence gitmemelisin yani
00 Yorumla
+1 yılGitme burnu surtulsun boyle şey denir mi
00 Yorumla
+1 yılNeden vermedin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı.
+1 yılTerket hemen
00 Yorumla - Devamını Gör (7)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer