AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
bencede öyle olabilir evet, herkes 'den tat alıp sonra sana gelmesi :)
Öyle değil. Bazen 2 kişiye aynı anda bile aşık olabilir.
Hayır değil. Bazen "ben sende bütün aşklarımı temize çektim" dersin.
yok öyle bişey
ama eski bir anı olarak kalıyor
Yok öyle bişey insan doğası gereği unutmak zorunda unutamazsa yoluna bakamaz
Alakası yok. İlk kime aşıktım hatırlamıyorum bile.
Her şeyi de olabilirsiniz hiç bir şeyi de. Çaba ve emeğe bağlı bir şey.
Öyle saçma şey mi olur yahu. Aşık olmak bence tekrarlanabilen bir şey ama bulması zor sadece.
alakası yok unutulur.. kimse kalıcı değildir..
Ilk aski deyilya eger gercekten birini sevmise unutamiyir
Yok ya bu ilkler mevzusu tek biz kızların önemsediği bişey bence
İlk ve son aşkı ben olaym sanki çok şey istiyorm ya haha
Çok sevdim öyle böyle değik köpek gibi sevdim. Sonuç gene hüsran gene hüsran😌
Saçma bence eskiye rabet olsa bit pazarına nur yağardı kendi bilir
😊aynen öyle giden gitmiştir gittiği an bitmiştir vesselam
Aşırı saçma bir söz. Gerçekle uzaktan yakından alakası yok
İlk aşkımı unutamıyorum ama sevgi değil nefret doluyum ona
İlk olan değerlidir evet ama aşık olmadığımız ile birlikte olmayız (kendini bilmez istisnalar hariç)
Saçmalamayın ya, ben ilk aşkı değilim, önemli olan da ilk aşkı olmak değil bence zaten.
Doğruysa yandık… ilk aşkı olmak için epey yaşlıyız… 😅
Alakası yok ya bazı takıntılı erkeklerin kendileri için uydurduğu hurafeler.
Exe takintili bir erkekse bu kesinlikle doğru:)
Böyle bir şey doğru değil tabiki. Benim ve eşimin ilk aşkları farklıydı ama ikimiz de şu an birbirimizi deliler gibi seviyoruz
Ne alaka yaaaa Allah aşkına düşün düşün ne kadar acaba kız gidecek başkasının altında ağlayacak bende arkasında düşüncem hadi canım var mı öyle dünya varsa da ben öyle adamın da öyle erkeğinden eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Valla alalası bile yok. O ilk aşk genelde çocukluk aşkıdır da zaten. İnsan gelişen ve zevkleri, düşünceleri, dünyaya bakışı değişen bir varlık. Ancak şunu söylemeliyim ki yaş ilerledikçe sanırım aşık olmak falan zorlaşıyor
Eger arkadaşım da değilse evet , önceden çok sevdiğim bir erkekten 1 gunde bile soguyabilirim eger sogursam da bir daha geri isinmam , figer bütün arkadaşlarım da benim gibi düşünüyor. Ne şans ki daha dün cafede bu konuyu konuştuk 🤣❤️🪷
Doğru ama ben 27 yaşında ilk aşkı olduğum birini buldum
DOGRU DEGİL ERKEK MUTLU VE HUZURLU OLDUĞU YERDE AŞKI BULUR ZATEN BUNUN NERDE NE ZAMAN OLACAGI BELLI OLMAZ ÖNEMLİ OLN DOĞRU KİŞİ OLDUGUNU BELLİ ETMEKTİR
Ben katılmıyorum eğer öykeyse bence kızlar için de aynıdır mesela hatırlarım güzel duygulardı vs ama özlem duymam belki tekrar görürsem değişebilir bilmiyorum
Benim ilk aşkım 23 yıl oldu hala peşimde evli olmasına rağmen ama ben görmezden geliyorum bazen tanıyamıyorum bile ama ben bidaha aşık olmadım ama sevdim hemde çok
hayir benim ilk aşkım olmasada herseyim oldu o insan
Hayatımıza girecek olan ikincil kadınların tutum ve davranışlarına bağlı olan bir durum bu bence
Hayatımda hiçbir kadını sevmedim, iyi ki de sevmemisim
İlk aşk değil mevzu bir çok deneme oluyor ama gerçekten sevdiği bir insanı unutamıyor başka sevgilerde teselleri arıyorsun hiç biri onun gibi
Değildir olamaz olmuyor zaten
Erkek sever kıskanır adam sever mutlu eder yanından ayrılıp gitmez ya da olup olup olmadık şeylere üzülmez küçük tartışma yapar ama gönlünü almak için romantikligi devreye girer
Evet doğru ilk aşkımı unutamam ki daha kimseye aşık da olmadım
Kızlar için de geçerli aynı şey. İlkler unutulmaz mutlaka ufak bir parçası seninle kalır.
Geçerli değil
Kadınla Erkek ifadelerini değiştirirsen %100 doğru Alfa dul kadınlara has bir şey sonuçta
Hayır asıl önemli olan bence kızın ilk aşkı olmak ilk sevgilisi ilk sevdiği tüm ilkleri olmak o zaman taparcasına severim şahsen ama bu istediğimi bulmam zor farkındayım
Hayır eşim benim ilk aşkım değil ama son aşkım, son eşim, gönül tahtım. 7 yıldır evliyiz, 6 yaşında oğlum, mutlu bir evliliğim var.
Hayır bu her erkek için aynı değildir, ben şahsen bana değer veren bir kadına değer veririm ilk aşkım olsun ya olmasın
Bir zamanlar nişanlım olan şahsiyette eski sevgilimi unutamadım demişti. Sevdiğimi alamadı.. Aldığını sevmeye çalışıyor olabilir 🤷
Doğru, ortaokuldaydı yüzünü bile hatirliyorum 🙂
yaa🥲 umarim karsilasirsiniz
10 yıl oluyo evleneli 😂
O evlendi yani
maalesef öyle. Ama daha kötüsü ney biliyormuşun? O kişi anneleri olmazi. Allah muhafaza.
Erkekleri merak bile etmiyorum bi süre, keyfim yerinde misss 💃🏼
Bence yalnış düşünce erkek ve kız aynıdır yani düşünce konusunda aynı şeyleri düşünürler
Bir erkeğin merhameti sevin sevgi göstermesi için. Değer verin🥺
Alakası yok ben ilk aşkımı unutalı çok olduydu şimdi aklıma geldi
hayır yanlış. yanlış birine aşık olması hayatı boyunca onu unutamayacağı anlamına gelmez.
bu soruya cevap verebilmem için her şeyden önce ilk aşkımın olması gerekli
Katılyom ilk aşkın tadı bambaşka tecrübeme göre aklını kalbini alır 💯💯
Şahsen ben sevdiğim adamın ilk değil son aşkı olmak isterdim.
Yanlış ilk kime aşık olduğumu felan hatırlamıyorum ben
Merhametli ve Allah korkusu olan insan için öyle degil
Yani kısmen öyle ama bu başkasına değer vermeyeceği anlamına gelmez
Kim ne dese desin erkek seviyorsa hakikaten seviyor Bi kız olarak söylüyorum
Yok daha neler 😯🤦🏻 Aşkın ilki sonu olmaz, aşk varsa geçmişe bakılmaz, kimsede geçmişe takılmaz 😉
Bugün duyduğum en saçma şey
Niye mal mısınız siz? Ne alaka
😂😂
Ilk nasıl olacaz son olmak önemli
Doğru