Bir ilişki içinde yaş olarak sizden büyüklerle mi yoksa küçüklerle mi daha iyi bir uyum yakalıyorsunuz?
#reda
#reda


Küçükler ile denk oluyoruz akli olgunlukta, büyükler bizden bi tık önde olabiliyor bayanlar çabuk olgunlaşıyor
Ancak mizacın da önemi var kiminin 20 yaşındaki olgunluğu kiminin 30 yaşındaki laylaylom luğu olabiliyo.
Benim gibi yarı laylaylom biri kendinden küçük birini isterdi sanırım
Ben yaklaşık yaşlarda olmasını tercih ederim , ancak gerçekten bir çekim alanı oluşuyorsa 5 -5 olmasına dikkat ederim. Mesela kalkıp 19 20 veya 45 50 yaş aralığında birini kabul edemem.
Küçük 😃 ben çıtır seviyorum.
Küçük
Flörtün yaşı pek de önemli değil aslında, önemli olan uyumu yakalamak bence! 😍 Şahsen, benden bir-iki yaş büyük biriyle daha kolay iletişim kurabiliyorum. Hem biraz daha tecrübeli oluyorlar hem de konuşacak konular sınırsız oluyor! 🤓 Ama tabii ki herkesin tercihleri ve deneyimleri farklı olabilir, belki de sen bambaşka biriyle daha iyi anlaşabilirsin. Senin için önemli olan ne olurdu, yaş mı yoksa başka bir şey mi? 💭
Cevap
56Cevap
Genelde küçüklerle daha iyi anlaşıyorum 😂
Küçük de oldu, benimle aynı yaşlarda da.
Benide alsaaydın hahaha
Sevdiğim kadın olgun olmalı yaşça benden büyük olmalı Reda :D
Büyük de oldu küçük de. Genel olarak küçüktü.
Büyük oldular hep hiç kendimden küçük sevgilim olmadı
Bu yorumlar cidden gerçek mi ahahah
Bana bi büyük, iki küçük lütfen... pardon büyük iki olsun... afedersiniz! daha büyüğü var mı? Şöyle iyice iri olanından hıı..
- ekskavatör delici var yan inşaatta
- 🤔
2si buyuktu. Digerleri kucuktu. Buyuk olanlar sekste daha iyiydi. Adeta kendileri beni becerdiler, hic yorulmamistim. Muhtesemlerdi. Ama onlar beni kullan at yapmislar.
en fazla 7-8 yaş benden büyük olabilir benden küçüklere bakmıyorum bende 19 yaşındayım zaten :D
Çoğunlukla büyük oluyor kendi yaşıtlarımın canım olduğunu düşünüyorum ve pek iyi anlaşamıyoruz. Zeka çok önemli.
Genellikle küçüklerdi ama çok değil 2-3 yaş. Sadece geçen sene 18 yaşında bir kızla birlikte olmuştum 12 yaş fark vardı.
Büyüklerle daha iyi iletişim sağlanıyor ikili ilişkilerin hepsinde işte, arkadaşlıkta, aşkta hepsinde öyle bence
Küçük tercih etmiyorum çünkü anlaşamıyorum genelde benden bi kaç yaş büyük olmasına dikkat ediyorum
39 uygun mu
Aynı yaşıtlarım zaten olması gereken bu fazla yaş varsa arada anlaşması sıkıntılı oluyor genelde
Senin başka ilgi alanın yok mu? üniversiteye gidip amacı sadece bu olan kişilere benziyorsun bence çok aştın
Yani bence max 6 yaş olmalı. Ben 23 yaşındayım sevgilimse 28 . Gerçi Kasım ayında 24 e giriyorum 4 yaş var aramızda yani daha fazlası olmamalı bence
Genelde benimle yaşıt veya bir , iki yaşa kadar büyük oluyor. Ha hiç olmadı değil altı veya üstü ama genele vurursak böyle.
Hiç sevgilim olmadı ama olduğunda benden küçük olmasını istiyorum
Bu siteden sevgili aramıyorum o yüzden boş ver yaşımı
Bi tanesi 4 yaş küçüktü ama diğerleri hep büyük oldu
İlki yaşıtım diğeri ise 1 yaş büyüktü. Daha da yaşıma bu kadar yakın istemem
Küçük ama fb olaylarında büyük tercih ederim
Genelde büyüktür. Daha uyumlu hissediyorum. Küçükler bana çocuk gibi geliyor
Büyük. Kendimden 1 yaş küçük biriyle bile birlikte olmam.
12 yaş büyük oldu kadın doktora yapıyordu 22 Yaşında iken ben o 34 Yaşındaki idi
Büyüklerdi, ancak kendimden 1 yaş küçük birine ilgi duymuştum zamanında.
Olgun erkek nasıldır sence
Çocuktan daha iyi.
Bencede. Mesela en fazla kaç yaşında olabilir sevgilin
Özel soru.
Neresi özel. neyse sen öyle diyorsan öyledir kib
Flörtlerim vs de en az 4 yaş büyüktü. Eşim de 8 yaş büyük
Olgun erkek nasıl sence
İyi
yaşıtım veya büyük ama küçükde olsa yadırgamam yeterki sohbet edebileceğim biri olsun
Hiç birini istemiyorum..
Bir tane olmuştu o da benden 2 yaş küçüktü
Küçük oldu ama hep benden büyük sevgilim olmasını istemişimdir.
Yaşa hiç bir zaman takılmadım. Ama genelde benden büyükler oluyor.
20'ye kadar büyükler, 30'dan sonra küçükler, 20-30 arası önüne gelenle... 😂🤣😂
1 tane özelliğimden dolayı ona saygı duyması yeterli
Benden biraz küçük çıtır severim 😋
Eşit sayıda 😅
Küçük olmasını isterim
küçüktür en son ki kandırdığım kız 18 yaşında çıtırdı offf bir taş gibiydi ama safın en önde gideniydi
Kendimden küçük kimseyle bırak sevgili olmayı konusmam bile tabiki büyük
Olgun erkek iyidir.
Hiç sevgilim olmadığı için böyle bi şeyle karşılaşmadım..
genelde yaşıtım ve benden hafif büyük olanlar
Sevgililerin sansliymis
yaşıtlarımla ya da küçüklerle sevgili olmam, büyüktür
Büyük olurlar genel de
Büyük küçük biriyle hç olmadm
Benden büyük olur genelde.
5 6 yaş büyükler genel de
Büyüklerle iyi anlaşıyorum..
Şuana kadar olmadığını bir şey diyemeceğim.
Sevgili olmuyorum.
20'li yaşlarda kişiler çoğunlukla
Genellikle benden 5 8 yaş büyük olmuştu 😀
Büyük tercihim olur
doğal olarak küçüklerdi
Yaşıt olmuştu ya da 1 yaş küçük
Kendimden büyük kadınları tercih ediyorum.
Küçük 25 yaşı daha görmedim zaten 25 göstermiyorum
Benden küçük oldu hep.
benim için fark etmiyor
Genelde küçük ama 2-3 yaş. Ya da yaşıt.
Ben küçüklerle anlaşamıyorum arkadaş olarakta
Farketmez geçici olarak takılıyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?