Erkek arkadaşım 2 gün boyunca bana yazmadı ve 2. günün sonunda mesaj attı?

Mesajına bakmadım, çünkü kalbim çok kırıldı, ne dediğini bilmiyorum, iki gündür burada ağlıyorum, o beni umursuyor mu? Söyleyebilir misiniz hangi sevgili sevgilisini 2 gün boyunca habersiz bırakır? İşi var anlıyorum, ama işi de 24 saat değil, son zamanlarda mesajlarıma da çok geç cevap veriyor, bunun mantıklı bahanesi olabilir mi? Niye her aşkta gördüğüm kızlar acı çekmek zorunda?
Erkek arkadaşım 2 gün boyunca bana yazmadı ve 2. günün sonunda mesaj attı?
Cevapla