Okuldaki eski sevgilim okuldan bir kızla çıkacak kız benden güzel mi? Veya çocuk yakışıklı mı?

Okuldaki eski sevgilim 2-3 ay önce ders bahanesiyle beni bırakmıştı ikimiz de son sınıftayız ve şimdi tam da ygs yaklaşmışken okulda bizden 1 yaş küçük bir kızla yakınlaşıyor bu ne perhiz bu ne lahana turşusu!!

Bu arada eski sevgilimle ayrıldığımız halde hala sinemaya gidiyor ve aramızda yakınlaşmalar oluyordu çünkü libidosu yüksek biri kendisi.

Yani beni kullanmasına izin veriyordum çünkü ondan hala hoşlanıyorum ve onu yakışıklı ve hoş buluyorum

Ama kendisi 2 gün önce artık buluşmayalım istemiyorum dedi ve sinema randevumuzu da iptal ettik böylece.

Bugün de bir baktım okuldan bir kızla profil
fotoğrafı yapmış whatsappa.
Çıkıyor musunuz diye sordum hayır ama konuşuyoruz dedi.
Ona dedim madem dersin yüzünden beni bıraktın şimdi neden tam da ygs yaklaşmışken hayatına başka bir kız sokuyorsun?
Seni ilgilendirmez sus falan dedi :(

Şimdi söyleyin bakalım bu kız benden güzel mi? Kızı bir görseniz kısa boylu zayıf düz kalçalı tahta bişey.
İşte eski sevgilim ve o kız
https://i.hizliresim.com/l0Zpmb.png

Bu da ben
https://i.hizliresim.com/Q42Nrk.png

Ve sarışın halim (fiziğim şu an da aynen böyle)
https://i.hizliresim.com/99NAn5.jpg

Herkes çocuk için çok tipsiz sen çok güzelsin senin yanına yakışmıyor ayrıca kız da hiç güzel değil dedi ama bir de sizin yorumlarınızı istiyorum

bir de ben okulda bu ikiliye nasıl katlanıcam?
Okuldaki eski sevgilim okuldan bir kızla çıkacak kız benden güzel mi? Veya çocuk yakışıklı mı?
Cevapla