Okuldaki eski sevgilim 2-3 ay önce ders bahanesiyle beni bırakmıştı ikimiz de son sınıftayız ve şimdi tam da ygs yaklaşmışken okulda bizden 1 yaş küçük bir kızla yakınlaşıyor bu ne perhiz bu ne lahana turşusu!!
Bu arada eski sevgilimle ayrıldığımız halde hala sinemaya gidiyor ve aramızda yakınlaşmalar oluyordu çünkü libidosu yüksek biri kendisi.
Yani beni kullanmasına izin veriyordum çünkü ondan hala hoşlanıyorum ve onu yakışıklı ve hoş buluyorum
Ama kendisi 2 gün önce artık buluşmayalım istemiyorum dedi ve sinema randevumuzu da iptal ettik böylece.
Bugün de bir baktım okuldan bir kızla profil
fotoğrafı yapmış whatsappa.
Çıkıyor musunuz diye sordum hayır ama konuşuyoruz dedi.
Ona dedim madem dersin yüzünden beni bıraktın şimdi neden tam da ygs yaklaşmışken hayatına başka bir kız sokuyorsun?
Seni ilgilendirmez sus falan dedi :(
Şimdi söyleyin bakalım bu kız benden güzel mi? Kızı bir görseniz kısa boylu zayıf düz kalçalı tahta bişey.
İşte eski sevgilim ve o kız
https://i.hizliresim.com/l0Zpmb.png
Bu da ben
https://i.hizliresim.com/Q42Nrk.png
Ve sarışın halim (fiziğim şu an da aynen böyle)
https://i.hizliresim.com/99NAn5.jpg
Herkes çocuk için çok tipsiz sen çok güzelsin senin yanına yakışmıyor ayrıca kız da hiç güzel değil dedi ama bir de sizin yorumlarınızı istiyorum
bir de ben okulda bu ikiliye nasıl katlanıcam?
Bu arada eski sevgilimle ayrıldığımız halde hala sinemaya gidiyor ve aramızda yakınlaşmalar oluyordu çünkü libidosu yüksek biri kendisi.
Yani beni kullanmasına izin veriyordum çünkü ondan hala hoşlanıyorum ve onu yakışıklı ve hoş buluyorum
Ama kendisi 2 gün önce artık buluşmayalım istemiyorum dedi ve sinema randevumuzu da iptal ettik böylece.
Bugün de bir baktım okuldan bir kızla profil
fotoğrafı yapmış whatsappa.
Çıkıyor musunuz diye sordum hayır ama konuşuyoruz dedi.
Ona dedim madem dersin yüzünden beni bıraktın şimdi neden tam da ygs yaklaşmışken hayatına başka bir kız sokuyorsun?
Seni ilgilendirmez sus falan dedi :(
Şimdi söyleyin bakalım bu kız benden güzel mi? Kızı bir görseniz kısa boylu zayıf düz kalçalı tahta bişey.
İşte eski sevgilim ve o kız
https://i.hizliresim.com/l0Zpmb.png
Bu da ben
https://i.hizliresim.com/Q42Nrk.png
Ve sarışın halim (fiziğim şu an da aynen böyle)
https://i.hizliresim.com/99NAn5.jpg
Herkes çocuk için çok tipsiz sen çok güzelsin senin yanına yakışmıyor ayrıca kız da hiç güzel değil dedi ama bir de sizin yorumlarınızı istiyorum
bir de ben okulda bu ikiliye nasıl katlanıcam?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar