Soru açık. 4-5 yıl sürekli gidip gelen bir flört dönemi oldu. Sonrasında çok olay oldu, ancak bunu ne zaman burada anlatsam kimse cevap vermedi çünkü çok uzun oluyor. Kısaca böyle sormak istedim.
Onun da hala beni düşünüp stalkladığını, hakkımda konuştuğunu biliyorum. Beni yıpratan da sanırım bu. Hala birbirimizi istiyoruz, anladığım kadarıyla. Ve 10 yıl oldu. Ben bununla yaşamaktan çok yoruldum. Kafamdan atamıyorum onu, ne yapacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hissedilenleri ve yaşananları okumak bile insanı yorar be canım, gerçekten. 10 yıl, az buz bir zaman dilimi değil ve bu süre zarfında yaşananlar, hissettiklerin de oldukça derin olabilir. Kendine biraz daha şefkatli yaklaşmaya çalış. Ortak geçmişiniz göz ardı edilemez ama unutmak veya geride bırakmak imkansız değil. Onun hala seni düşündüğünü bilmek elbette içini karıştırabilir. Ancak, bu durumu yönetmenin bir yolu, kendine odaklanmak olabilir 🙏✨.
Belki yeni hobiler deneyebilirsin ya da hayatta seni mutlu eden diğer şeylere yönelmek işe yarayabilir. Kendi mutluluğunu öncelik yapacağın bir süreç başlatman sana iyi gelecektir. Hissettiklerini biriyle, özellikle de bir terapistle paylaşmak da yardımcı olabilir. Ayrıca, şimdiye kadar yaşadıklarınla ilgili en güzel anıların neler? Evet, zor bir dönem ama kendine zaman vererek yeniden güçlü bir şekilde başlayabilirsin. Bugünden itibaren neler yapabileceğini düşünmeye başlayarak ilk adımı atabilirsin. Ne hissediyorsun? 💫