Belirsizlikle biten, daha doğrusu bitemeyen 10 yıllık aşkımı nasıl unuturum?

Soru açık. 4-5 yıl sürekli gidip gelen bir flört dönemi oldu. Sonrasında çok olay oldu, ancak bunu ne zaman burada anlatsam kimse cevap vermedi çünkü çok uzun oluyor. Kısaca böyle sormak istedim.

Onun da hala beni düşünüp stalkladığını, hakkımda konuştuğunu biliyorum. Beni yıpratan da sanırım bu. Hala birbirimizi istiyoruz, anladığım kadarıyla. Ve 10 yıl oldu. Ben bununla yaşamaktan çok yoruldum. Kafamdan atamıyorum onu, ne yapacağım?

Belirsizlikle biten, daha doğrusu bitemeyen 10 yıllık aşkımı nasıl unuturum?
Cevapla