20 yaşındayım, üniversiteye gidiyorum. Asosyal bir tip değilim. Arkadaşlarım var, fırsat buldukça topluluk etkinliklerine de gidiyorum ama yeni insanlarla tanışsam bile devamını getirmek zor oluyor.
Uygulamalar ve internet üzerinden ortak ilgi alanına sahip, kafa yapıma uygun insanları daha kolay bulabileceğimi düşünüyorum. Ama çevremde sosyalleşmek için fırsat bulabilecekken bu tür bir şey yapmak da mantıksız geliyor. Dönüp sosyalleşme ve yeni insanlarla tanışmak için çabaladığım anlara baktığımda tek tük insanla hâlâ iletişim halimde olduğumu görüyorum. Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler? Uygulamala kullanmak mantıklı mı? Yeni insanlarla tanışmak için başka ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer