Yeni insanlarla nasıl tanışırım? Uygulama kullanmak mantıklı mı?

20 yaşındayım, üniversiteye gidiyorum. Asosyal bir tip değilim. Arkadaşlarım var, fırsat buldukça topluluk etkinliklerine de gidiyorum ama yeni insanlarla tanışsam bile devamını getirmek zor oluyor.

Uygulamalar ve internet üzerinden ortak ilgi alanına sahip, kafa yapıma uygun insanları daha kolay bulabileceğimi düşünüyorum. Ama çevremde sosyalleşmek için fırsat bulabilecekken bu tür bir şey yapmak da mantıksız geliyor. Dönüp sosyalleşme ve yeni insanlarla tanışmak için çabaladığım anlara baktığımda tek tük insanla hâlâ iletişim halimde olduğumu görüyorum. Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler? Uygulamala kullanmak mantıklı mı? Yeni insanlarla tanışmak için başka ne yapabilirim?

Yeni insanlarla nasıl tanışırım? Uygulama kullanmak mantıklı mı?
Cevapla