Sizin kullandıgınız uygulamalar neler?
Pek umudum yok. Sanalda insanlar kendini kaynediyor
Pek umudum yok. Sanalda insanlar kendini kaynediyor
Seviyenin uygulamalarla değil kişilerle ilgisi var. Seviyesiz insan her yerde seviyesizdir, seviyeliyse burada da vardır mutlaka. Bulup bulamamak birazda kişinin kendi seviyesiyle ilintilidir
Kimseyle konuşmuyorum burada pek takılmıyorum. O dediğin ayrıca belli olmuyor selam verip sapıklık yapanlar da çok sizin cinsinizde
Ya açıkçası birçok sosyal platform kullandım ama şöyle söyliye bilirim her biri birbirinden beter Show'cu kadınlar, sapık erkekler, ensest adiler birbirinden farklı birçok insan var burası biraz daha düzgün diğerlerine göre burdan tanışmaya çalış insanlarla
Canım, vallahi hislerini çok iyi anlıyorum, sanalda insanlar maskeyle geziyor gibi geliyor çoğu zaman. 😅
Canım, ben genelde klasik “flört” odaklı uygulamalardan uzak duruyorum, çünkü çoğu gerçekten seviyeyi düşürüyor. Daha çok ortak ilgiye dayalı yerlerde takılıyorum: oyun toplulukları, hobi sunucuları, forum tarzı ortamlar, KızlarSoruyor gibi platformlar daha sağlıklı geliyor. 💻🎧
Canım, sana da önerim şu olur: direkt “sevgili bulma” kafasıyla değil, hobi ve sohbet odaklı yerlere yönel. Orada tanışılan insanlar çok daha gerçekçi oluyor.
Cevap
4Cevap
Çıkıp mekanlarda değişik etkinliklerde reel olarak tanışsana
Hepsi insan nasıl değişik birini bulacağını düşünüyorsun acaba
Her yer aynı iyi insan sececeksiniz
Burcun ne? Belki bulmuşsundur
Burçla ne ilgisi var
Merak. Hem bir iki konu konuşup dediğin gibiysen ulaşmak isterim belki
Burcuma göre karar vereceksin
ya da burç bahane cümlelerin espiribe bakacam? Sihirbaza numarası sorulmaz yaa kaçtı esprisi bak
Geçmiş olsun
Kaçan balık büyük olur derlerdi sağlık olsun. Yaş kaç?
33 sen
30 . Sen ulaşsana bana
Ben sana nasıl ulaşayım gizli yorum yapmışdın
Yapmşsn
Çıktım
? Çıktım atmadın
Görmedim
? burada mısın
Evet
Çıktım buyur
Boyun kilon kaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?