AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
145Cevap
Hayır aksine halk ile iç içe bütünleşmeyi seven halkın bağrından kopmuş tam bir milli değer vatandaşıdır 😁
İlla arabaylanı gelmeli
ya da zenginse bile trafikten dolayı topluntaşımayla gelemezmi
Fakirdir.
Erkek dediğin arabası olur
Benim yok
Ben fakirim
Niye olsun, kendim kullanırken ona tü kaka mı diyeceğim ne saçmalık.
Olabilir. Fakirlik en çok bizim ülkede hakir görülüyor.
Fakirim yeri geliyor taksiye yeri geliyor metroya yeri geliyor otobüse yeri geliyor dolmuş a biniyorum
ama bende olan şey bu soruyu soran arkadaşda göremedim umarım anlamışsındır.
Soruyu soran kendine sordu mu?
Fotonun altındaki yazıyı keşke zahmet edip okusaydınız😆
Benimle vakit geçirmek istesin yanıma gelsin neyle geldiği veya maddi durumu beni ilgilendirmez. Beni sevsin, değer versin yeter…
Sen var ya her şeyin en iyisine en güzeline layık birisin…
Umarım hepimizin hayatına layığıyla en iyileri girer kankam ya🙏🏻 Ben sadece artık karşı tarafa verdiğim değerin, sevginin karşılığını görmek istiyorum.
Haklısın tabi herkes verdiği emeğin karşılığını alsın mutlu olsun…
Gerekirse yürüyerek gelsin para her şey değil maaşları birleştirir yaşanır
Annemin arabasıyla gelirim. Otobüse de binmem. Beleşçiyim. :D
Neden hanim efendi mercedes ilemi gidiyor buluşmaya..
Kiralayıp kendisininmiş gibi imaj vermesinden iyidir.
Elbette bunu önemsemeyen kadınlarda vardır ama tüm erkekler şunun bilincindedir Erkek güçlü olmalı bu #net
Her anlamda güçlü olmak durumda, otobüs olayı dahil…
Hayır tâbi ki de bu her otobüsle gidenin, gelenin fakir olduğu anlamına mı gelir ki?
Kızda otobüs ile geliyorsa oda fakirdir . Babası alsın kıza araba
Değildir tabii ama fakirlerin buluşmaya hakkı yok mu.
Zengin olsaydı helikoptere biner, kafenin önünde inerdi.
Hayır, belki de ehliyeti yoktur ( NOT: Benim gibi 😁 )
Belki sadece çevreyi düşündüğü için toplu taşımayı tercih ediyordur? 🤣🤣
Fakir mi diye bakıyorsa fakir hemide fas fakir :D
Belki Otobüs firması onundur ve reklamını yapmak adına öyle gelmiştir.
Bu gidişle evde kalırlar herkeşin arabası olmayabilir
Buluşmaya gelinen taşıt amaç değil araçtır.
Mesele buluşma sonrası o taşıtı küçük bir dünyaya çevirebilme meselesidir.
Her gün aynı yoldan, işe, okula gidip geliyorsunuz. Yanından geçtiğiniz ağacın dalına konan serçeyi kaçınız görebiliyorsunuz. Asıl olan o serçeyi gösterebilmesidir.
Ne acayipsiniz ya siz neyle gelirse gelsin sonuçta geliyor değil mi biraz beyniniz kaliteli olsa keşke dandik Karakterlersiniz
Evet sorunun benle ilgisi olduğunu zannederek beni gerçekten uyanışa soktun!!!🤣🤣
Zengin erkek seni görmeye niye gelsinki onlar ayağına çağırır ya hani
Bekleyişdeydim bende ya niye tüm sırrı bozdunki şimdi!!!🤣🤣
Foto altındaki açıklamayı oku anlarsın bu yorumuda🤣🤣
😂😂😂pardon
Sorunun yorumlarından anlaşıldığı üzere para her zaman birinci özelliktir.
Yani benim arabam var Ama her zaman arabayla gitmesi mantıklı olmuyor Bazen hızlı olmak için toplu taşıma kullanılabiliyor.
Helikopterle gelmeyen erkekten olmaz beybi
Evet jet hatta babe🤣🤣
Hayir neden öyle olsun?
Pei siz buluşmaya otobüsle gitseniz fakir mi oluyosunuz 🤔
Acıklamada ne demisim. Bir zahmet etseydiniz okuyup☝🏻🙄😏
Sorunuzun cevabi bana vereceginiz cevabın icindedir efenim
Kelime oyununa gerek yok efendim:)
Bana göre fakir değil elbette. Etiket soruları geneldir. Soran kişilerden birşeyler içermez.
Buluşmaya gelen kisinin arabasi varsa ayrı arabasi yoksa ayri davranacak biri cok zalim bi insandir
Ve karşısındakinin sosyal statusüne gore kararlar almaya meyilli biridir
Ben zengin biri olsam karşımdaki kiza kendimi ankatmazdım fakir süsü verirdim
Bakalim benimle nasi ilgilenecek
Bilmem anlatabildim mi?
Zenginsede kendine fakirsede kendine
E zaten de bana açıklayıp yorulmayın diyorum bende. Bana göre araba kriter dahil değil😂
O zama bu soruyu neden sordunuz 🤔
Arada kaos izlemek severim😂
Şekillerde de görüldüğü gibi hemen sallamışlar😂😂
O zaman ben bi tane biscolate alim 😀
Ye ye iyi gelir😂
Sen ısmarliyosun koordinatları veriyorum 88999899559589% /-4 😀😀
Bu nasıl bi soru fakirdir evet
Bunu anlamak için çok mu zorlandın
Evet çok yaaa!!!🤣🤣
Ah benim için inanılmaz çözülmez bir konuydu!!🤣🤣
Fotonun altındaki açıklamayı okumaya zahmet etseydin:Ddd
😂😂😂
Soruyu soran kendine şunu sormalı; fakirlik nedir zenginlik nedir?
Görüşe gelen kendine şunu sormalı idi?
Acaba soru kendine mi? Fotonun altına ne yazmış?
Ah ah önyargılar🤣🤣
Herkesin arabası yok maalesef
Belki toplumla vatandaşla iç içe olmayı seviyordur
İlk buluşmada aracıyla almazsa ikinci buluşma olmaz
Maşallah bütün kızlarımızın altında ve babalarının da son model merso var 😂😂😂
Bunu kesin dille diyemem olmayabilir yani İstanbul'un ortasında park yeri aşırı zor bulunuyor.
Fakir olunca ne oluyor
Fotonun altı oku lütfen!😂
😂😂 da yine de fakir olsa ne olur
Yaşar gider herkes gibi ne yapsın😂😂
Onun için ister otobüsle ister taksiyle ister arabayla 😁😁
E zatenki😂😂
Aha romantiklik budur ula. En sevdiğim berduş aşk.
Evet iyi ve kötü günde😂😂🥳
Hayır her şey araba değil arabada ihtiyaç ama onun mazotu atacagın parayla daha çok vakit gecirebilirsiniz
Demek ki kız bu kadar hak ediyor
Hak eden kız her kimse artık.😂
trafği sevmiyrdur ben gb
Bende sevmiyorum😄
Hemde hiç
Park sorunu da var. Özellikle büyükşehir yaşamında.
BMW ile gelsin 🤪🤪🤪🤪
Jetten aşağısı kesmez🤣🤣😜
Belki otobüs kendisine aittir djdjdj
Ahahaha vallahi bravo en yaratıcı cevaptı slak sapalak linçlere göre. Kendime sanmalarına kahkaha atıyorum🤣🤣
Burayı eğlenme amaçlı değil, yargılama ve çürümüş ruhlarını kusmak için kullananlar var linçlenmen gayet normal 😂
Ahahah lince bile isteye lades kendim yaptım bu da gerçek🤣🤣
İnsan artık sorarken tahmin ediyor neler olacağını🤣🤣
Eğleniyorum zaten o görüşlere cevap verirken😆
Ne güzel işte daha ne olsun 😂
Evet şu kötü gündemde güldürüyorlar gömdüklerini zannederken sağolsunlar😂😂
manitam otobusle gelsin yeter ki gelsin
Whuuu helall🍫✨🌸
💗🌺
Bmw'si olmayan erkolar fakirdir net jsfsj
Değil mi ya tabi😂😂
Fakir değildir sadece arabası yoktur veya arabası varsa da otobüsle gitmeyi tercih etmiş olabilir. Hep show amaçlı bakıyorsunuz hayata.
Benim kocam bana araba aldı ama ehliyet yapmadım bende bazen ötübüsle süriyorum taxiye para olduğu halde
Annesininn karnından araba ile doğmadığına göre
Fakir olması ruh öküzü olmasından iyidir...
Bence akıllıdır. Bu devırde araba kullanmak mantıksız heleee ıstanbul Ankara ızmır gıbı sehırlerde
Ben arabayla gidiyorum ama zengin hissetmiyorum sfdjkskg
İlk buluşmaya o tarz yöntemleri seçerim daha doğal oluyor
Güncel araba fiyatlarının aşırı yüksek oluşunu göz önünde bulundurursak orta halli olabilir
param yok, arabamda yok, mal varligim da yok ama fakir değilim.
Evet zengin sayılmaz bence 😄
Bu ne kadar aptalca bir düşünce ya belki sürücülüğüne güvenmiyrdur fakir olduğunu düşünüyorsan onu erkenden kendinden kurtar
Bir sorudaki detaya bak zahmet olacak ama!!!😂😂
Sana göre değil arkadaşın mi sordu
Siteyi pek bilmiyorsun belli😁
Etiket sorusu bu
Peki Fransız olduğum bir konu
hayırdır abla paragözlülük mü var yoksa sende 😄 demek çocuk lamboyla gelmese buluşmaya hemen şutlayacan 😆
Evet zenginlik olunca kariyeri zirvede bırakacağım ablasının gülü!!!🤣🤣
Niye ifşa ettin ki ama sen şimdii?
🤣🤣🤣
hadi bakalım inşallah
🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂
son gülen iyi güler fazla gülme sen bence😄
Yok ben mutluyum gülmekten seni ırgalamasın sende gül önerim😂😂✌🏻
peki o zaman ben de güleyim😄
Bende otobüsle seyahat ediyorum ama challanger ım var, ehliyetim yok.
Belki o arkadaşın da ehliyeti yoktur.
Otobüsle gelenden de mi olmaz
Herşeye olmaz diye diye kalacağım🤣🤣
Bi biskrem verse işler değişir ama değil mi?
Yok biscolata benden birşeyler olması lazım gönlümü fethetmesi için🤣🤣
Uçan kaykaylar tedavülden kalktı efenim kısmet sonraki yüzyıla ")
Uçmasına gerek yok ulaşılabilir biscolata😆😆😆
Yooo hiçte ulaşılabilir değil bence. Kim dediyse yalan söylemiş :)
Ben gerçek çikolatadan bahsettim ama😂🤣🤣
Zeki kız ") Buluşmaya otobüsle gelen, biskolataya vereceği paraya acır bu arada :)
Sanmam😁😁😂
Zekiyimdir evet✌🏻😎
Çokta mütevazı maşallah 😅
😂😂🥳🥳🥳
Değildir bırakın böyle şeyleri yaa
Karakter önemli