Erkek arkadasinizin bu tavrina tepkiniz ne olurdu?

3 aydir hicbir neden yok guzel konusuyorken saniyesinde birden birsey oldu ve kestik konusmayi üni ögrencisiyiz ikimizde ayni siniftayiz, ilk okul zamani kapidan ciktim arkama baktim onu merak ettigimden ve onun da ayni sekilde baktigini fark ettim bana, sonra yoluma devam ettim. Dün tatsiz bir olay yasandi ve seninle konusmak istemiyorum muhattabim degilsin kusura bakma muhattap olmak istemiyorum seklinde cumleler kurdu gozlerime iltifat eden sanki o degilmis gibi bakislarini uzerimden ceker misin rahatsiz oluyorum seklinde de konustu üstelik? Ortada hicbir sebep yok, bundan oncede tatilde annesi aradi oglumdan uzak dur rahatsiz etme seklinde konustu? Hayir hicbir sucum yokken ortada birsey yokken birden bu olanlarin olmasi cok can sıkıcı annesi beni tanimiyor görmedi bile? Kin öfke besliyor gibi bana eskisi gibi, artik degiliz eskisi gibi..

Erkek arkadasinizin bu tavrina tepkiniz ne olurdu?
Cevapla