Beni çok sevmesine, benim için her şeyi yapmasına rağmen tipine ısınamadığım kişiden ayrıldım, ah mı aldım?

Aklımda yakışıklı birisi var... Evet tip biz kızlar için her şey, yakışıklı olmayan birinin kişiliği ya da zekasına gram ilgi duymuyoruz. Aslında erkekler haklı, biz sevilmeyi hak etmiyoruz! :/

Güncellemeler
1 yıl
Sevilmeyi değil, hor görülmeyi hak ediyoruz aslında...
Beni çok sevmesine, benim için her şeyi yapmasına rağmen tipine ısınamadığım kişiden ayrıldım, ah mı aldım?
Cevapla