17 yaşında azmış bir kuzenim var '' kız '' yanımda erkeklere mesaj atıyor sürekli ilgi bekliyor bunları neden yapıyordur?

Elimi tutmaya çalışıyor, gözümün içine içine çok iştahlı bakıyor aşık mı ne anlamadım.

Kendi kendine triplere giriyor, gözlerine bakmadığım zaman kendini kötü hissediyor.

Kendi kendine küsüyor tavır yapıyor, hep bir ilgi hep bir karşılık istiyor.

Ne yapacağımı anlamadım?

Sizce neden yapıyor bunu baylar '' BAYANLAR '' Herkese soruyorum.

Facebook tan herkesi ekleyip takip ediyor.

Genelde arabesk rapçileri takip ediyor diss dinliyor.
Bir kızın böyle davranması neden erkeklerden ilgi beklemesi nedendir.

Acaba babasından ve amcasından hiç saygı görmediği için erkeklerden birşeyler mi bekliyor.

Hayatı boyunca böyle olacak gibi geliyor bana.
Lütfen derinlemesine cevaplar bekliyorum.
Not:Net cevap verebilen varsa hemen en iyi cevap vericem.

Cevaplarınızı bekliyorum.
Herkese saygılar sevgiler :)
17 yaşında azmış bir kuzenim var '' kız '' yanımda erkeklere mesaj atıyor sürekli ilgi bekliyor bunları neden yapıyordur?
Cevapla