İlişkisi 1 sene sürmüş ve ayrılalı 1 sene olmuş sizce bu çocuktan olur mu?

Ben çok tereddüt ediyorum ya hâlâ eski sevgilisini seviyorsa unutamıyorsa falan diye
İlişkiye başladıktan sonra bu durumu öğrenirsem daha çok üzülürüm
Aşık oldum O'na ama beni aldattı unuttum hiç bir şey hissetmiyorum artık tekrar O'nunla olmak mümkün değil dedi
İlişkisi 1 sene sürmüş ve ayrılalı 1 sene olmuş sizce bu çocuktan olur mu?
Cevapla