Hoşlandığım kızla konuşmaya çalışıyorum acaba rahatsız mı oluyor yoksa normal bir davranışı mı var?

Merhaba aklıma bu soru takıldı ve sonuçlandıramadım. Hoşlandığım kızla ben bir ortama girdiğinde bana bakıyor sürekli fakat ben ona bakınca bakma süresi 1 3 saniye arasına düşüyor. Bundan önce arkadaşlarımında olduğu fakat kalabalık bir ortamda ismini sordum tanışmak için ismini alabildim sadece acaba rahatsız mı oluyor yoksa farklı bir amacı mı var anlamadım. Rahatsız olur diye yaklaşmıyorum sizce ne düşünüyor?

Hoşlandığım kızla konuşmaya çalışıyorum acaba rahatsız mı oluyor yoksa normal bir davranışı mı var?
Cevapla