Cesaretimi topladım ama kız tersledi, nasıl hissetmeliyim?

Ciddiyim 1-2 hafta sürdü uzaktan hoşlandığım yani ilgimi çeken kız ile tanışmaya gittim tek oturuyordu falan işte, kahve ısmarlamak istedim güzel dille rica ettim ama biraz fazla heycandan herhalde çok az kekeledim ama hazır cevap yapıştırdı "sevgilim var" diye büyük ihtimalle yalandı. Acaba bir şeyi yanlış mı yaptım sadece hayır da diyebilirdi yani neyse. K. b dedim ve çektim gittim nasıl hissedeceğimi bilmiyorum; biraz sinirli, üzgün (?), şaşkın ve ters tepilmekten çok utandım tepki olarak ise arkadaşlarımın yanında gülerek bahsediyordum.

not: normalde böyle şeyler yapmıyorum benim için çok sıradışı

Cesaretimi topladım ama kız tersledi, nasıl hissetmeliyim?
Cevapla