Güzel bir kızım ama egom zayıf ve kendimi değerli hisetmem için ne yapmalıyım?

Tamam insanlar beğeniyor beni tatlısın çok güzelsin diyorlar karakter konusunda da iyi niyetlisin çok iyi bir insansın sadıksın samimisin sahte biri değilsin dürüstsün filan ama ben bunları kabul edemiyorum kendini sahtekar gibi hisediyorum sanki

Karşıdaki insana bunu diyor diye asla inanmıyorum hatta bana güzel dediya kesin çirkinim benle dalga geçmek için yapıyor diyorum

Aşk arladaş ilişkilerim bu şekilde diye yolunda gitmiyor ve ilişkilerim sabote olunuyor bu yüzden

Güzel bir kızım ama egom zayıf ve kendimi değerli hisetmem için ne yapmalıyım?
Cevapla