Dün whatsapptan durum atmış bana iyi geceler yazmış ne yaşıyor bu çocuk?

2 hafta önce eski sevgilim aradı telefonunu açamadım, aradıktan ertesi gün beni tekrar aradı bir şekilde açtım sonra abisi çıktı telefona geldiğimden beri nesrin nesrin diyip duruyor yavuzu affet, değişecek ben biliyorum dedi. Çok özlüyorum ama yazamıyorum demiş. Yavuzun sevgilileri içinde tanıdığım en karakterli insan sensin Allah senden razı olsun dedi. Neden ayrıldınız dedi bende ayrıldıktan bir gün sonra eski sevgilisiyle oturduğu bankı attı nasıl affedeyim abi dedim haklısın dedi. Ama artık değişecek yanında ben varım çünkü dedi. Dürüst bir şekilde yavuzu seviyormusun sevmiyormusun söyle dedi. Bende cevap vermedim, seni affedemem yoluna git dedim. Dün bu saatlerde baktım iyi geceler mesajı geldi, durum atmış durumada bakmadım mesaja bugün görüldü attım. Bu daha benim peşimden koşar mı?
Dün whatsapptan durum atmış bana iyi geceler yazmış ne yaşıyor bu çocuk?
Cevapla