Hoslandigim cocuk benden hoslandigi kiz icin mesaj attı arkadaşlar acil çocuk mesajına cveap bekliyot nolur?

Arkadaşlar olayda 3 kişiyiz ben , hoşlandığım çocuk mustafa ve arkadaşım meryem. Üçümüzün de babası doktor ve aynı hastanede görevliler. Ben ve meryem diş hekimliği okuyoruz mustafa da tıp okuyor ben bu çocuktan hoşlandım. Hatta defalarca konuştuk çocuk da bunu hissetti ve nedense olmadı aylarca konuşmadık. Bugün bana yazdı ama nasıl sevindim bana dediki sen falan üniversitede okumuyor musun? Ben de evet dedim. O da dediki seninle aynı bölümde bir kız var onu soracaktım sana. Dedim kim ve neden soruyorsun o da dediki ondan hoşlanıyorum onunla benim için konuşur musun dedi. Ben de tamam bekle dedim ve titriyorum şu anda ağlıuorum yemin ederim. Çok üzüldüm kendi elimle onları sevgili mi yapayım bence kızın sevgilisi var diyip geçiştireyim mi napmalıyım çok üzgünüm

Hoslandigim cocuk benden hoslandigi kiz icin mesaj attı arkadaşlar acil çocuk mesajına cveap bekliyot nolur?
Cevapla