Sosyallikle alakalı lütfen fikir belirtir misiniz?

Arkadaşlar iyi geceler. Öncelikle soruyu biraz detaylandıracağım. Ben gayet sosyal, yeteri kadar arkadaşı olan ve yeteri kadar vakit ayıran, hiçbir zaman erkek arkadaşını hayatının merkezine koymayıp aşırı bunaltmayan, onun kendi alanına özgürlük tanıyan birisiyim. İnanın sevgilimin bir tane rahatsız olduğum özelliği yok. Trip atmıyorum açık iletişim kuruyorum, fevri değilim güzellikle çözüyorum, bilmediği bir şey varsa öğretmeye çalışıyorum kısacası çözüm odaklı iletişimi kuvvetli birisiyim. Erkek arkadaşıma bayılıyorum, çok seviyorum ve her zaman ona destek oluyorum sözcüklerimle, hareketlerimle. Gece hayatım yok, çevremde erkek yok, kendi değerini bilen aile sevgisi görmüş biriyim gereksiz ilgi kalabalığına ihtiyacım yok, çok çeşitli şeylerle ilgileniyor vaktimi geçiriyorum. Bir kez dahi onun güvenini sarsmadım.

Fakat erkek arkadaşım mizaç olarak çok güleryüzlü, sıcakkanlı ve aşırı sosyal bir insan. Kadınlara karşı davranışı beni aşırı rahatsız ediyordu ve daha önce ciddi ilişkisi olmadığından ona çoğu şeyi ben öğrettim, gocunmuyorum bilmiyordu öğrendi bir sıkıntı yok. Öğrenmeye istekli olması bile yeterliydi benim için. Lakin bazı ortamları var aşırı laçka ve bu insanlar iş arkadaşları, yakın erkek arkadaş çevresinin getirdiği bazı insanlar olabiliyor. İnanın mantıklı derecede kıskanan biriydim ancak artık mental sağlığımı koruyamadığımı hissediyorum. Kendimi çok beğenirken özgüvenim düşüyor, halbuki sevgilim beni çok takdir ediyor ama çevresinde sürekli uyaran ve gevşek tipler olduğundan aşırı rahatsız oluyorum. Kısıtlamak istemiyorum çünkü yasak olan çekici gelir, kimseye hayatı rezil etmenin lüzumu yok bu yüzden hep ona sınır çizmesinden bahsediyorum ancak o sadece nazik olduğundan yakınıyor. Kendi davranışını kontrol etsede karşıyı kontrol edemeyeceğini söylüyor ancak ben maskülen, kendini bilen ve yanına kimseyi yanaştırmamasını istiyorum. Üstüne gittiğimde “tüm kadınlara yavşayacakmışım gibi davranıyorsun” diyor ama güvenmeyen birisi değilim. Erkek arkadaşlarıyla zamanını asla zehir etmiyorum çünkü olması gereken bu, kendi alanı var. Sadece gerçekten sıcak tavırları sinirlerimi zıplatıyor. Her şeyin benim söylememle oluşu da öyle (sadece bu konuda) Ona nasıl yaklaşabilirim? Bir erkeğin ilgi alanı sadece sevdiği kadın olmalı mıdır? Kadın erkeğin YAKIN arkadaş olabileceğini asla düşünmüyorum, herkes aynı düşünmek zorunda değil diyor. Ne yapmalıyım..

Sosyallikle alakalı lütfen fikir belirtir misiniz?
Cevapla