Kasiyerlik yapıyorum markette sürekli asılıyorlar sizce müdürüm haklı mı?

Çok güleryüzlüsün müşterilerle muhattap olma fazla diye müdürüm kızıyor sizce haklı

Kasiyerlik yapıyorum markette sürekli asılıyorlar sizce müdürüm haklı mı?
Cevapla