3 harfli marketlerdeki görevliler bazen kaba olmuyorlar mı?

2 gün önce BİM'de raftan köfte aldım başka raftaki ürünleri incelerken Köfteyi de o rafta unuttum sonra acil işim çıktı mağazadan çıktım geldiğimde köfteyi oradan alacaktım yerinde bulamadım tekrar soğutucu raftan aldım 1 paket, bugün de BİM'deki görevli dedi ki o gün kameradan baktık köfteyi rafta unutmuşsunuz soğutucudan baska yere koyunca köfte bozulmuş falan dedi, sonuçta aldık kofte daha ne, zaten bi kaç günü var son tuketim tarihine, satılmamış çoğu zaten, sanki hepsi satılacak da bi o kalacak. İnsanların içinde bana laf anlatmaya çalışıyor.
Güncellemeler
1 yıl
Onlar da rafları kontrol etsinler canım Yok öyle akşama kadar oturmak
3 harfli marketlerdeki görevliler bazen kaba olmuyorlar mı?
Cevapla