Elinizde olsa dışını beğendiğiniz birinin mi karakterini değiştirmeye çalışırsınız, yoksa karakteri hoş olan birinin dış görünüşünü mü sevmeye çalışırsınız? #reda
Beğendiğin insanı değiştirmeye çalışmak mı yoksa istediğin gibi olan birisiyle sevgili olmak mı daha mantıklı?
İstediğin gibi biriyle olmak daha mantıklı da öyle biri yok. 😂😂Bir türlü bulamayıp umudu kestim. Yani en son mükemmel insan yoktur diye sevmediğim bütün huylarına rağmen idare edip devam ettim en sonki ilişkimde. Yani idare ettim derken devamlı bir tartışma oldu. Tartışarak anlaşıyorduk. 😂😂Meğersem anlaşamıyormuşuz. Mutlu sondan kaçamayıp ayrıldık.
Her bakımdan yeterli bulduğum birini tercih etmeye özen gösteririm birini sevdiysem zaten onda var olan ya da olmayan özellikleriyle sevmişimdir ve değiştirme çabasına girmem
İstediğimiz gibi birini bulmak bir kere çok zor ama yakını bulursakta dişer kusurlarını görmezden gelmeliyiz ki ilişki hem mutlu ve huzurlu olsun, hemde uzun ömürlü olsun
Bir insanı değiştirmezsin ama geliştirirsin onuda kendisi isterse yok mümkün değil bence bu kişi sevdiğinse onu olduğun gibi kabullenmek onu ve seni daha mutlu edecektir
Kimseyi değiştirmek için… ya tutarsa misali hayatıma almam…. Bu haksızlık bence olduğu gibi sevebilmek lazım…
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Beğendin birini değiştirmek hiç kolay değil. istediğin gibi birisinide bulmak genelde bu seferde sen onun istediği gibi birisi olamıyorsun, o seni değiştirmeye çalışıyor.
İçi güzelin yanında dura dura dışını da seversin sevmiyorsan senin için kötüdür. İçi boş dışı güzelin yanında duran ya samimi değildir ya da aklı yoktur.