
Birine çok aşık olmayı mı tercih edersiniz yoksa sevip ilişki içerisinde değer görerek daha da bağlanmayı mı?

Birine çok aşık olmayı mı tercih edersiniz yoksa sevip ilişki içerisinde değer görerek daha da bağlanmayı mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bir kadının bana aşırı aşık olmasını isterdim. ya da ilk başta soğuk başlayıp sonra zaman içinde birbirimizi çok sevdiğimiz bir ilişki
Değer, kıymet bilinsin kâfi.. Aşık olmak şart değil..
Aşk insanı aptal eder. Sevilip bunun keyfini çıkararak mutlu olmayı ve sevmeyi tercih ederim.
Yani belli süre zaten o kişiyi aramışım, çok beğendiğim bir özelliği olması lazım ki onu tamamen tanımak isteyeyim.
Değer görmek istenen
Aşık olup sürünmek gerçek olan 😂😂
İkisini de yaptım ama ne yazık ki beni istemediler o yüzden hiçbiri
Tanıdıkça her detayına aşık olup bağlanmak isterim. Tabii ki değecek birine.
Bağlanmak kötü... Koparsak canım çıkar