Birine çok aşık olmayı mı tercih edersiniz yoksa sevip ilişki içerisinde değer görerek daha da bağlanmayı mı?

Birine çok aşık olmayı mı tercih edersiniz yoksa sevip ilişki içerisinde değer görerek daha da bağlanmayı mı?

Birine çok aşık olmayı mı tercih edersiniz yoksa sevip ilişki içerisinde değer görerek daha da bağlanmayı mı?

Birine çok aşık olmayı mı tercih edersiniz yoksa sevip ilişki içerisinde değer görerek daha da bağlanmayı mı?
Cevapla