Neden olmuyor? (Biraz içimi döktüm kusura bakmayınız)?

Çok fazla erkeğe şans verdim ama hepsi flört aşamasında kaldı. Ne yapayım? Biraz kendini geliştiren biri olsa ve biraz da zeki olsa yeterdi. Kurumsal bi şirkette çalışıyorum, onun da güzel bir işi olsun istedim. Tip çok önemli değil beni zekasıyla etkilese de yeterdi. Cnselliği bir kenara bırakıp saatlerce konuşup bazen güldüğüm bazen de düşündüğüm anlar yaşamak istedim. Kendine vakit ayıran kendine değer veren biri olsun isterdim. Ben de zaten kendimi spora verdim, kilo vermeye odaklandım. 4 4lük bir insan değilim, fiziğim güzel değil ama en azından çabalıyorum. Çok mu seçiciyim? Neden karşıma böyle biri çıkmıyor?
Neden olmuyor? (Biraz içimi döktüm kusura bakmayınız)?
Cevapla