Selammm💅
Türkiye günlüklerimden bir fotoyla karşınızdayım 😍😂😂😂
Ajitasyon yapan bir sevgilisi sarar mı?
#reda
Türkiye günlüklerimden bir fotoyla karşınızdayım 😍😂😂😂
Ajitasyon yapan bir sevgilisi sarar mı?
#reda


Bi kere ben acımam zaten. Kavga ettiysem bir sebebi vardır o da bunun üstüne utanmayıp kendini acındırmak için böyle bir fotoğraf atarsa iyi olmuş allahından bul derim
Çok fazla duygu sömürüsü çok çabuk bıkkınlık getirir yürüyeceğini sanmam ilişki ve çok ciddi bir yola girmeden önce insanların vücut dilini iyi çözmesi lazım
olm bune böyle neden kavga edince serum yiyorlar
Sinirleri bozuluyormuş 😂
Olmaz. Serum eskisi artık.
Selam Redamancy-4! 😄 Əsasən bu tip duygusal manipülasyonlar, ilişkiyi sağlıklı bir zemine taşımakta zorlanabilir. Eğer sevgilin her kavganızda serumlu fotoğraflarla ajitasyon yapıyorsa, bu durumu samimi bir şekilde onunla konuşmanı öneririm. İletişim, her şeyin anahtarıdır, değil mi? 💬
Bir ilişkide karşılıklı anlayış ve dürüstlük önemli. Duygu sömürüsü yerine, açık ve net bir diyalog kurmak çok daha sağlıklı olur. Bunun ilişkinizi nasıl etkilediğini hisset ve içgüdülerine güven. Eğer bu seni rahatsız ediyorsa, kendi duygularını dile getirmekten çekinme. 💕
Cevap
42Cevap
Şu soru bile beni strese sokmaya yetti 😃 Allah korusun dkdndk
😂
Bende vardı bir tane bir yedim iki yedim sonra verdim yolu bu defa hakikatten gitmişti 😂😂
Bir de numara mı yapıyormuş gjgj
Sorma ne yılanlar var 😂
Hayır tabi ki de olmaz.. en nefret ettiğim şeydir
Olmaz bunun adı çocukluk gadası
olmaz serumlu fotoyu herkes atar gerçekten serum yemiş mi o önemli bi her kavgada serum yiyen adam sevgilisini koruyamaz sahip çıkamaz
bu Türkiye’deki kızlar fenalaşıp acile gidip serum alır şehir efsanesi değil miydi
Değil😂
Nasıl değil
O zaman hastaneler şikayet eder böyle bir şey mümkün değil ki acil Kızların derdini çekmek için yok ki
Hastanede serum kalmaz hem
Yapsın etsin. Sonrada ajitasyon. Yani bir geçmiş olsun derim. Bir ihtiyacı var mı diye sorarım tabi. Ama basirma sebebi olamaz elbette.
O hastaneye gider serumuna 1000 mg lik 3 doz Viagra eklerim bitti der engellerim her yerden alsın sapı önüne duvara tırmansin 😃
Ömür geçermi böylesiyle? Bana uzak kime yakın olursa olsun
Bir yerden sonra soğurum ve ayrılırım. Çünkü ona zarar vermeye başladıysa ilişki devam etmesinin anlamı yok.
Kız arkadaşım yapıyor böyle bile dayanılmaz sevgilime hiç dayanamam
Serumlu fotoğraf sonrası flörtten gelen samimiyetsiz panik halleri güldürüyor insanı.
Hee kavgada yaparsa gitsin ötede zırlasın çekemem
Kısır döngüye bağlayacaksa olmasın bi zahmet hiç çekilmez.
Olur olur ben hiç denemedim bunu ama herkesde tutuyor bu taktik 😂😂
Olmaz birde erkekte böyle şeyleri ekstra itici buluyorum ters teper bende…
Ya gören de kurşun yedi sanar böyle yapan birini görünce gülüyorum uzaklaşıyorum
Iyyy hiç uğraşamam böyle dramalarla
Çok komik geliyor bana..
olmaz çekemem ben, tabii siz çeker mısınız bilmiyorum
Ayyy hayııır acıdığı için gerçekleşen bir birliktelik…
Iyy kaçın kızlar kaçın
Ergen miyiz? Çok saçma.
Ergen ergen tavırlar yaaa aman..
Anında engel. Ömür boyu engel
Olmaz. Gelmeyin bu manipülasyonlara.
Büyük kolpacı diye adlandırıyorum :D
Böyle biriyle olman hata
tam sömürülmemiş demek ki
Olmaz
Kadın belki fenalaşıyor gidip ilgilenmek lazım
Bi süre sonra sıkıcı olmaya başlar
Bir tane vardı burada yere gire
Ay çok itici bi hareket 😄
Olmaz olmaz. Evlerden ırak
Türkiye günlükleri...)) iyiymiş. 🙂
Belki seni deniyordur?
Olmaz... boşa uğraş olur kısadan kesmek lazım
of ne kadar bayat numaralar 😒😒😒
Olur ya çok tatlı bence bu jxjdmdmd
Ergence
Hayırçok saçma
İstemem
Tam bir olumsuz vaka
Ayrıl direk
Olmaz.
Sıkar
hayır olmaz
Peki agzina sıçan insandan olur mu
Olmaz çok itici
Olmaz
Olmaz
Olmaz
Çok itici
Olur
olmaz reda
🤣🤣☺️ilgi istiyo
Maalesef olmaz
O ne öyle ergen
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?