FAKE HESAPTAN ÖYLESINE YAZDIM AŞIK OLDUK IKIMIZ DE NE YAOACAĞIM YARDIM EDIN ?

Fake hesaptan öylesine bir çocuğa yazdım ve kendi şehrim de oturuyor tanıdığım bir çocuk da ve bana aşık oldu bende oldum ona 1 haftadır böyle konuşuyor ne zaman ayrılsam hemen barışmaya çalışıyor açıklama da bulamıyorum ayrılmak için soruyorum neyimi beğendin diye sesini mesajını konuşmanı diyor ama ben o hesaptan kat kat çirkinim ve kiloluyum eğer ben kendi hesabımdan yazsaydım şu an benle konuşmazdı nasıl açıklayacağım ona ya da ayrilcam
FAKE HESAPTAN ÖYLESINE YAZDIM AŞIK OLDUK IKIMIZ DE NE YAOACAĞIM YARDIM EDIN ?
Cevapla