İlişki arıyor olsaydınız ilginizi çeken herkesle konuşur muydunuz?

Ne kadar normal diye meraktan soruyorum, mesela hoş bir hanımefendi gördünüz merak ettiniz tanışmaya gider misiniz ama tamamıyla bir yabancı ve bunu ne kadar sık yapardınız. Sonuçta amacınız ilişki kurmak ya da bulmak.

İlişki arıyor olsaydınız ilginizi çeken herkesle konuşur muydunuz?
Cevapla