2 senedir hayatımda kimse yok, yalnız yaşıyorum, gercekten artık sevgilim/karım kim olacaksa onu istiyorum haksız mıyım?

Cidden istemiyorum artik yalniz uyanmak delirmek üzereyim

Güncellemeler
1 yıl
Ben yine eve gidince yalnız akşam yemeği yiyip, yalnız uyumaya devam. Yalnız da ölürüm muhtemelen. hadi kendinize iyi bakın
2 senedir hayatımda kimse yok, yalnız yaşıyorum, gercekten artık sevgilim/karım kim olacaksa onu istiyorum haksız mıyım?
Cevapla